Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Banky na internetu získávají klienty i zpětnou vazbu
2.11.2012 | Michal Bubák
Po nedávné modernizaci grafické podoby internetových stránek a spuštění bankovního e-shopu UniCreditShop.cz se UniCredit Bank vydává do vod Facebooku. Svůj profil na této síti plánuje výrazně rozšířit. Klienti tak získají další způsob, jak s bankou komunikovat.
Pobočka na Facebooku
Hlavní novinkou, která usnadní přístup k bankovním službám prostřednictvím internetu, je facebooková virtuální pobočka, která nikdy nezavírá a nabídne své služby téměř 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Bude sloužit jako centrum informací o klíčových produktech banky, probíhajících kampaních a nabídkách, charitativní činnosti banky, bankovní akademii a dalších aktivitách zajímavých pro současné i potenciální klienty. Virtuální pobočka návštěvníkům dále nabídne nejrůznější soutěže o ceny.
„Sociální sítě mají své specifické publikum, které je často obtížně dosažitelné jinými cestami. Facebook nám umožní dostat se do kontaktu s mladými lidmi v rozmezí 15-45 let a navázat s nimi aktivní interakci. Možnosti komentářů a diskuzí s klienty nám umožní seznámit se i s jiným pohledem na bankovní služby, můžeme tak rychleji reagovat na potřeby našich klientů a dále podpořit postavení UniCredit Bank jako jedné z nejvíce inovativních bank na českém trhu,“ říká Jan Chvojka, ředitel oddělení Identity & Communication UniCredit Bank.
Nový projekt má ambici stát se centrem komunikace s klienty. Na stížnosti, dotazy či připomínky budou bankovní specialisté reagovat maximálně do 12 hodin od zobrazení na síti. „Věříme, že nám sociální sítě pomohou dále zvyšovat kvalitu klientského servisu a posílit povědomí o značce UniCredit. Chceme také veřejnosti více přiblížit některé novinky, například nedávno zřízený bankovní e-shop,“ uzavírá Chvojka.Ve spojení s již existujícím bankovním e-shopem chce UniCredit Bank nabídnout zcela novou úroveň služeb na internetu.
Volksbank CZ zkvalitňuje své služby na základě internetové ankety
Se spuštěním nové verze webových stránek Volksbank CZ odstartovala i anketu mezi jejími návštěvníky. V sekci „Věnujte nám 1 minutu“ jim dává prostor pro sdělení názoru a vyjádření spokojenosti s poskytovanými produkty a službami. První vlna dotazování proběhla v letních měsících a zaměřila se na hodnocení služeb a produktů banky obecně, na spokojenost s webovými stránkami a internetovým bankovnictvím.
Konkrétní připomínky klientů nám velmi pomohly například při doladění mobilní verze nových internetových stránek. V rámci dotazů na internetové bankovnictví klienti připomínkovali například nefunkční diakritiku v popisu platby při importu platebních příkazů,“ uvádí Michal Pitucha, manažer pro výzkum a analýzy Volksbank CZ, a chce poděkovat všem účastníkům ankety za jejich komentáře s konstatováním, že s podněty se pracuje a banka díky nim zkvalitňuje služby.
Z průzkumu vyplynulo, že 64 % respondentů má s Volksbank CZ dobré zkušenosti a že více jak polovina (55 %) by ji doporučila svým přátelům a známým.
„Tento jednoduchý formát dotazování se nám osvědčil a měl dobrou odezvu u respondentů. Proto v něm chceme pokračovat a vyhodnocovat jej na kvartální bázi. Další vlnou dotazů chceme cílit například na vnímání banky a značky jako takové nebo na další oblasti nabízených produktů a služeb Volksbank CZ,“ doplnil Michal Pitucha.
Komerční banka oceněna za inovace a změny na korporátním webu
Komerční banka zvítězila v kategorii Banky v soutěži Web Top 100. Byly tak oceněny inovace a změny, ke kterým KB v posledním roce na korporátních webových stránkách přistoupila.
Dle vyjádření banky dochází již po dva roky, tedy od doby, kdy byl web Komerční banky kompletně redesignován, k trvalému monitoringu uživatelských preferencí a nálad. Na základě jejich pravidelného vyhodnocování se pak webové stránky mění a přizpůsobují.
„Jsme rádi, že po mezinárodním ocenění WebAward 2011, následuje prestižní ocenění v národní oborové soutěži Web Top 100. Vítězství v kategorii Bank si velmi vážíme a považujeme ho za potvrzení zvolené formy zkvalitňování našeho korporátního web sídla,“ uvedl David Horák, Webmaster Komerční banky.
Manager divize Produkce a Servis internetové agentury FG Forrest Petr Foltýn se vyjadřuje k dlouhodobé spolupráci s Komerční bankou v oblasti webových řešení: „Mám opravdu radost z toho, že se nám spolu s klientem dlouhodobě daří posouvat a zlepšovat řešení korporátního webu Komerční banky a získané ocenění, tedy hodnocení poroty soutěže WebTop100, vnímám jako potvrzení, že jdeme správnou cestou.“
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Velké srovnání termínovaných vkladů
V říjnu ceny povinného ručení vzrostly
Denní zprávy
Ženy více investují
Češi a investice do nemovitostí v zahraničí: Co všechno nabízí Hypotéka bez hranic od ČSOB?
Žebříčky a přehledy:
Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.