Žebříčky Přehledy

Velké srovnání smartbankingu. Jak můžete ovládat svůj účet z mobilu?


4.1.2013  |  Zdeněk Bubák

Málokterý rok v bankovnictví přinesl takovou inovativní smršť jako rok 2012. Vedle bezkontaktního placení byl dalším hitem smartbanking, tj. ovládání účtu v bance přes chytrý mobilní telefon. Většina bank již nabízí ovládání účtu a další funkce, které dříve byly dostupné jen přes internet, pomocí chytrého telefonu. Bankovním aplikacím, které si můžete stáhnout do svého chytrého mobilního telefonu, se proto říká smartbanking.

Které banky nabízejí smartbanking a které ne?

Smartbanking aktuálně nabízejí:
  • Česká spořitelna
  • ČSOB
  • Komerční banka
  • UniCredit Bank
  • Raiffeisenbank
  • GE Money Bank
  • Era
Zdroj:  Finparáda.cz

Aktualizované podrobnosti o jednotlivých produktech naleznete
na Finparádě zde. Stačí si z přímého bankovnictví ve filtru přehledu vybrat "smartbanking" a získáte nejen přehled toho, kdo aktuálně smartbanking nabízí, ale i parametry jednotlivých řešení (po volbě "lupa" v řádku příslušné banky).

Fotogalerie obrazovek - zde.

Smartbanking zatím aktuálně nenabízejí:
  • Air Bank
  • Volksbank
  • LBBW Bank
  • Oberbank
  • AXA Bank CZ
  • J&T Bank
  • Evropsko-ruská banka
  • Wüstenrot hypoteční banka
  • Waldviertler Sparkasse Bank AG
Zdroj:  Finparáda.cz
Smartbanking nenabízejí spíše menší a úzce orientované banky. Podle sdělení Air Bank, tato banka smartbanking již připravuje.

Na čem jsme Smartbanking testovali?


Pro testování jsme použili nejrozšířenější platformu pro chytré telefony, a to je Android, konkrétně verzi 2.3.6. Zařízením byl běžný telefon Samsung Galaxy Y (model GT-S5363), tj. mobilní telefon s menší obrazovkou, na níž by se ukázala všechna případná omezení, se kterými by se zákazník i s takto malým telefonem mohl setkat. Všechny aplikace na tomto modelu fungovaly, kromě aplikace od ZUNO Bank, která tento mobilní telefon nepodporuje, i když banka prohlašuje, že by měla být pro danou verzi systému Android funkční. Smartbanking od ING Bank jsme testovali na iPhonu, protože tato aplikace není pro telefony s Androidem zatím k mání.

Co banka, to jiný způsob aktivace smartbankingu

První krok, na který po stažení smartbankingu z Google Play (pro Android) nebo z App Store (pro iPhone) do Vašeho telefonu narazíte, je aktivace smartbankingu. Bez aktivace se u některých aplikací dostanete například do kontaktů na banku nebo si vyhledáte její nejbližší bankomaty a položky, ale na svůj účet se podívat nemůžete.

Jak se tedy smartbanking u jednotlivých bank aktivuje? Zatímco například u Citibank nebo 
mBank stačí do smartbankingu použít stejné přístupové údaje jako do internetbankingu (stejně zde funguje jak sms přístupový kód, tak kalkulačka pro generování jedinečného přístupového kódu), je u dalších bank nutné zaregistrovat v internetbankingu, že chcete smartbanking používat. Banka Vám při té příležitosti pošle aktivační kód v podobě SMS na Váš mobilní telefon. Tento aktivační kód zadáte s dalšími identifikačními údaji do smartbankingu při prvním přístupu. Při dalších přístupech už pak většinou zadáváte jen dva údaje, tj. jméno nebo klientské číslo a pak heslo nebo PIN, někdy stačí už jen jeden údaj (např. PIN). U České spořitelny zadáváte pro aktivaci jednorázový kód, heslo a klientské číslo. Při dalších přihlášeních zadáváte už jen heslo pro mobilní bankovnictví. U ČSOB je aktivace možná pouze pro klienty služby ČSOB InternetBanking 24 se SMS klíčem. Po volbě Aktivovat zadáte své Identifikační číslo a PIN, který používáte pro přístup do elektronického bankovnictví. Zvolíte Aktivovat. Systém ověří zadané údaje a doručí SMS zprávu s aktivačním klíčem (zpráva bude zaslána na telefonní číslo, které jste uvedli ČSOB při zřízení služby ČSOB InternetBanking 24). 9místný aktivační kód opíšete do příslušného políčka a následně potvrdíte aktivaci svým PIN. Aktivaci dokončíte tlačítkem Potvrdit. Při dalších přístupech stačí zadat už jen PIN (Identifikační číslo si může Váš telefon pamatovat, pokud s tím budete souhlasit, jinak byste jej museli zadávat také). Podobně to funguje u Ery. ČSOB a Era podporují nejen Android a iOS, ale i operační systém Windows Phone.

Jediná Fio banka požaduje pro zaktivnění smartbankingu UID telefonu (pro Android IMEI, pro Apple UDID). Při prvním přihlášení se zadává jméno, heslo a pin, následně už jen jméno a heslo. Pro odhlášení ze smartbankingu Fio banky stačí telefonem zatřást.

V čem se jednotlivá řešení liší?

Porovnání jednotlivých aplikací, zejména jejich částí, které vidí jen klient přihlášený do smartbankingu, nejen popíšeme, ale hlavně zprostředkujeme pomocí fotogalerií jednotlivých obrazovek vyfocených fotoaparátem. Kde to nebylo možné, používáme screen shoty obrazovek. Fotografie obrazovek jsme použili, abychom zajistili vyšší autenticitu zobrazení. Aby obrazovky byly přibližně stejné, jak je vidí klient. Soukromé údaje, jako jméno nebo číslo účtu, jsou buď vymazány, nebo graficky pozměněny.  

Aplikace musí mít u všech bank podobný základ, protože provádějí v podstatě stejné operace, ale liší se grafickým podáním a různými nadstandardními funkcemi, které bychom rádi zmínili. 

Raiffeisenbank a Komerční banka umožňují načíst obsah faktur pomocí QR kódu

Raiffeisenbank a Komerční banka zatím jako jediné nabízejí snímání QR kódu pro načtení údajů z faktur. Zuno bank pro stejný účel používá fotografování
nebo skenování - fotografování složenek a skenování faktur. Pokud proces nenasnímá všechny hodnoty dobře, můžete je následně ručně opravit. Tato metoda je sice pracnější (hlavně pokud máte na mobilním telefonu méně kvalitní fotoaparát), ale lze ji využít téměř pro každou fakturu, což nelze říci o řešení Raiffeisenbank a Komerční banky, protože QR kódy zatím na všech fakturách neuvidíte. Ale pravděpodobně se počet faktur s QR kódem bude zvyšovat.

Zůstatek a historie účtu je standard, hledání bankomatu umí také téměř každá banka

Všechny banky nabízejí možnost prohlížet stavy účtů, historii plateb, provádět platby. Ale některé Vám umožní prohlížet parametry Vašich platebních karet, či je měnit, nastavovat podmíněné zprávy atd. Také téměř všechny aplikace umožní vyhledat nejbližší bankomaty a pobočky vlastní banky, některé i cizích bank. Jediná Equa bank zatím neumí vyhledat žádný bankomat ani pobočku.

Aktuální kurzy měn nejsou samozřejmostí, hledání slev spíše výjimkou

Informace o aktuálních kurzech měn nabízí ČSOB, Era, Komerční banka, UniCredit Bank (včetně měnové kalkulačky), Raiffeisenbank, GE Money Bank, Citibank a Zuno Bank.

Hledat slevy zboží můžete přes smartbanking u Citibank a Raiffeisenbank. Posledně zmíněná banka dokonce nabízí srovnání určitého zboží od různých prodejců pomocí naskenování čárkového kódu daného zboží.

Nápovědy, grafy - to je balzám na duši uživatele smartbankingu

Raiffeisenbank do své aplikace jako jediná zakomponovala video nápovědy jak jednotlivé části aplikace používat.

GE Money Bank Vám pomocí GE Managera v mobilním telefonu vypočítá složení Vašich útrat a graficky Vám je zobrazí. Grafické znázornění pohybu peněz v čase nabízí i Zuno Bank.

UniCredit Bank uvádí jako jediná tipy pro zajištění bezpečnosti při práci s mobilním telefonem a při využívání smartbankingu.

Zuno Bank využívá různých grafických funkcí, které usnadňují práci s aplikací a jsou typické pro mobilní telefony, např. rozšíření nebo zmenšení okruhu pro hledání nejbližších bankomatů formou roztahování nebo zmenšování kruhu na displeji mobilního telefonu, či používání "šoupátek" na nastavování vkládaných hodnot. Také ve své aplikaci nabízí blogování. Dále prostřednictvím aplikace od Zuno Bank můžete trvale nebo dočasně deaktivovat platební kartu, případně vzít dočasnou aktivaci zpět.

Chcete mít kartu s obrázkem svého psa? Není problém

Dalšími zajímavostmi jsou například možnost vybrat mobilem motiv (foto) pro Vaši novou kartu (ČSOB, Era, Komerční banka), získat bezpečnostní tipy pro používání smartbankingu (UniCredit Bank), zkalkulovat si předem půjčku (Zuno Bank).

A kdo nabízí něco SPECIAL?

Aplikace ING Bank se liší zejména svým systémem voleb, které se postupně vynořují, a ty na vyšší úrovni jsou stále viditelné, ale jsou v pozadí. Navíc velmi dobře pracuje s přesunováním peněz mezi účtem a prostředky určenými k nákupu podílových fondů.

Komerční banka je jako jediná připravena na to, aby její klienti přes smartbanking poslali žádost o vstup do 2. pilíře penzijní reformy.

Zde se můžete podívat na většinu obrazovek, které aplikace od jednotlivých bank nabízejí:


Česká spořitelna ČSOB Komerční banka
Zobrazit fotogalerii Zobrazit fotogalerii Zobrazit fotogalerii
UniCredit Bank Raiffeisenbank GE Money Bank
Zobrazit fotogalerii Zobrazit fotogalerii Zobrazit fotogalerii
ERA/Poštovní spořitelna Fio banka Citibank
Zobrazit fotogalerii Zobrazit fotogalerii Zobrazit fotogalerii
mBank ZUNO Bank Equa bank
Zobrazit fotogalerii Zobrazit fotogalerii Zobrazit fotogalerii
ING Bank
Zobrazit fotogalerii



Fotogalerie obrazovek aplikací smartbankingu od jednotlivých bank


Česká spořitelna


Fotogalerie:



Přihlašování do aplikace ČS Přihlašování do aplikace ČS Hlavní menu po přihlášení
Historie transakcí Detail transakce Formulář pro novou platbu - část 1
Formulář pro novou platbu - část 2 Formulář pro novou platbu - část 3 Formulář pro novou platbu - část 4
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník
Na předchozích obrázcích vidíte dialog pro přihlášení do aplikace, hlavní menu, historii transakcí, detail transakce a postup při vyplnění nové platby.

Na obrázcích níže si můžete prohlédnout obrazovky sloužící pro hledání nejbližších bankomatů a poboček, informací o pobočkách včetně otevíracích hodin a telefonních kontaktů na Českou spořitelnu.

Česká spořitelna - pokračování

Menu, které je přístupné i 
pro nepřihlášeného uživatele
Zobrazení nejbližších bankomatů na mapě Nejbližší bankomat - adresa na mapě

Nejbližší bankomat - detail Zobrazení nejbližších poboček na mapě Detail pobočky část 1
Detail pobočky část 2 Detail pobočky část 3 Kontaktní telefonní čísla část 1
Kontaktní telefonní čísla část 2 Profil uživatele
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník

ČSOB

Fotogalerie:
Hlavní menu pro přihlášeného uživatele Přihlašovací dialog
Detail účtu část 1
Detail účtu část 2 Filtr pro hledání v historii transakcí Historie transakcí
Příkazy čekající na zpracování Formulář pro nový příkaz k úhradě Formulář pro převod peněz mezi účty klienta
Formulář pro splátku úvěru z kreditní karty
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník
Předchozí obrazovky se týkají přihlášení do aplikace, historie transakcí, detailu transakce, nového příkazu k úhradě, převodu mezi účty a splátky kreditní karty.

Níže uvedená okna ukazují, jak se v aplikaci hledají nejbližší pobočky a bankomaty a jejich parametry. Dále zde uvidíte kontaktní telefonní čísla, okno pro volbu obrázku na image kartu, seznam novinek a kurzovní lístek včetně kalkulačky pro převod částek mezi měnami.
 

ČSOB - pokračování
Hlavní menu pro nepřihlášeného uživatele - část 1 Hlavní menu pro nepřihlášeného uživatele - část 2 Hledání poboček a bankomatů na mapě

Nejbližší pobočka na mapě - adresa
Detailní informace
k vybrané pobočce část 1
Detailní informace
k vybrané pobočce část 2
Nejbližší bankomat na mapě - adresa
Detailní informace
k vybranému bankomatu
Kontaktní telefonní čísla část 1
Kontaktní telefonní čísla část 2 Návrh vlastního obrázku pro platební kartu Informace o novinkách
Kurzy měn Kalkulačka pro přepočet částky mezi měnami Volba "Nastavení"
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník

Předvánoční novinky v aplikaci ČSOB a Ery jsou popsány zde.

Komerční banka

Fotogalerie:



Volby hlavního menu pro nepřihlášeného uživatele - část 1 Hledání nejbližší pobočky KB Adresa nejbližší pobočky
Detail nejbližší pobočky Detail nejbližší pobočky Nejbližší bankomaty na mapě
Adresa nejbližšího bankomatu Detail nejbližšího bankomatu Přehled kontaktů v KB
Telefonní čísla pro zablokování platební karty Telefonní číslo spojovatelského pracoviště Telefonní číslo a emailové adresy internetového bankovnictví
Volby pro nepřihlášeného uživatele - část 2 Simulátory a kalkulačky produktů KB Kalkulačka hypotečního úvěru - část 1
Kalkulačka hypotečního úvěru - část 2 Kalkulačka hypotečního úvěru - část 3 - výsledná splátka a úrok Kalkulačka osobního úvěru
Vývoj kurzu měn - 1 týden zpětně Vývoj kurzu měn - 3 roky zpětně Přehled podílových fondů, které prodává KB
Přehled fondů - část 1 Přehled fondů - část 2 Zprávy z banky - členění podle typu adresáta - část 1
Zprávy z banky - členění podle typu adresáta - část 2 Zprávy pro občany Detail konkrétní zprávy
Nastavení aplikace - část 1 Nastavení aplikace - část 2 Nastavení aplikace - část 3
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník
V obrázcích nahoře vidíte všechny obrazovky, ke kterým má přístup nepřihlášený uživatel (pobočky, bankomaty, kontakty, měny, fondy, zprávy, nastavení).  Jako nepřihlášený je možné se také ucházet o vstup do 2. a 3. pilíře penzijní reformy. Obrazovky týkající se penzí jsou však uvedeny dole na konci fotogalerie. Níže jsou uvedeny snímky obrazovek, které může využívat přihlášený uživatel (stav prostředků na účtě, historie účtu, detail transakce, nová platba, transakce čekající na zaúčtování, dobití kreditu pro mobilní telefon atd.).

Komerční banka - pokračování



Přihlašovací dialog do aplikace
Obrazovka po přihlášení - informace o účtu + menu: Platba, Historie Vysunutí spodního menu nahoru - Mobilní služby, Čekající transakce, Přehled příkazů, Složenka, QR platby



Historie transakcí Detail transakce z historie transakcí část 1 Detail transakce z historie transakcí část 2



Detail transakce z historie transakcí část 3 Nezpracované transakce čekající na zaúčtování Dobití kreditu mobilního telefonu část 1



Dobití kreditu mobilního telefonu část 2 Platba faktury část 1 Platba faktury část 2



Formulář pro vstup do penzijního systému část 1 Formulář pro vstup do penzijního systému část 2 Formulář pro vstup do penzijního systému část 3
Návrh na vzhled vlastní platební karty Formulář pro platbu - část 1 Formulář pro platbu - část 2
Formulář pro platbu - část 3 Formulář pro platbu - část 4
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník

UniCredit Bank

Fotogalerie:

Přihlašovací dialog a menu pro nepřihlášeného uživatele Hlavní menu Dílčí menu agendy Účty
Zůstatky účtů Historie účtu - výběr účtu Historie vybraného účtu
Detail platebních karet - výběr karty Detail vybrané platební karty Výběr typu nové platby
Formulář nové platby - část 1 Formulář nové platby - část 2 Formulář nové platby - část 3
Formulář nové expresní platby Přehled plateb podle typu - provedené, čekající, zamítnuté
Měny - konverze, kurzy, kalkulačka Přehled měn - kurzy Kurz eura
Přepočet kurzem Menu Užitečné informace Kontaktní telefonní čísla - část 1
Kontaktní telefonní čísla - část 2 Tipy pro zajištění bezpečnosti při práci s mobilním telefonem a při využívání smartbankingu část 1 Tipy pro zajištění bezpečnosti při práci s mobilním telefonem a při využívání smartbankingu část 2
Nastavení smartbankingu Verze aplikace Nejbližší pobočky a bankomaty na mapě
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník

Raiffeisenbank

Fotogalerie:


Menu pro nepřihlášeného uživatele Nejbližší pobočky a bankomaty na mapě Nastavení mapy


Nejbližší bankomaty - včetně bankomatů ostatních bank Kurzovní lístek měn Skenování čárového kódu a následné porovnání cen daného zboží



Kontaktní telefonní čísla na Raiffeisenbank Nejbližší prodejci, u kterých je možné uplatnit Sphere card (sleva při nákupu) Zřízení eKonta pro nepřihlášeného uživatele
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník
Na snímcích výše jsou obrazovky pro nepřihlášeného uživatele (pobočky, bankomaty - včetně cizích, kontakty, měny, nejbližší prodejci, u kterých lze uplatnit Sphere card, dialog pro založení eKonta). Na níže uvedených obrázcích jsou obrazovky pro přihlášeného uživatele.

Raiffeisenbank - pokračování

Přihlašovací dialog - část 1 Přihlašovací dialog - část 2 Přehled účtů - 1

Přehled účtů - 2 Zprávy z banky Nabídky, žádosti


Přehled platebních karet Detail platební karty Nová platba - část 1
Nová platba - část 2 Menu v rámci agendy Banka Detail zprávy od banky
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník
Snímky níže obsahují fotografie obrazovek s demo videi sloužícími jako návod na používání aplikace.
Demo video - Aktivace smartbankingu - iPhone Demo video - Aktivace smartbankingu - Android Demo video - Platba - iPhone
Demo video - Platba - Android Demo video - použití QR kódu - Android Demo video - hledání ceny zboží - Android
Demo video - ostatní služby - Android
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník

GE Money Bank

Fotogalerie:



Přihlašovací box a menu pro nepřihlášeného uživatele Informace o pobočce Informace po přihlášení - účet, karta, vklad



Přehled transakcí GE Money Manager pro sledování nákladů včetně grafu
Autor fotografií: GE Money Bank Zpět na rozcestník

Era / Poštovní spořitelna

Fotogalerie:



Menu před přihlášením Přihlašovací dialog Menu po přihlášení



Přehled účtů, které v bance máte založené Detail účtu Filtr pro zobrazení historie transakcí



Výsledek výběru historie transakcí Detail transakce Příkazy čekající na zaúčtování



Nová platba - formulář - část 1 Nová platba - formulář - část 2 Formulář pro převod peněz mezi účty uživatele



Formulář pro splátku úvěru z kreditní karty Nejbližší pobočky a bankomaty na mapě Kontaktní telefonní čísla - část 1



Kontaktní telefonní čísla - část 2 Výběr obrázku na image kartu (platební kartu) Kurzy měn
Kalkulačka pro převod částek mezi měnami Nastavení aplikace
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník

Koncem roku 2012 představila Era a ČSOB novinky ve svých aplikacích smartbankingu - více zde.

Fio banka

Fotogalerie:



Menu aplikace po přihlášení Přehled účtů Historie transakcí



Typy příkazů k úhradě, které lze využít Formulář pro příkaz k úhradě - část 1 Formulář pro příkaz k úhradě - část 2



Formulář pro příkaz k úhradě - část 3 Formulář pro příkaz k úhradě - část 4 Formulář pro příkaz k úhradě - část 5
Příkaz k úhradě v rámci eurozóny Zprávy od banky
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník
Snímky nahoře obsahují obrazovky nabízející se přihlášenému uživateli, snímky dole jsou viditelné i pro nepřihlášené uživatele.

Fio Banka - pokračování
Menu pro nepřihlášeného uživatele Adresa nejbližší pobočky na mapě Seznam nejbližších poboček

Detail nejbližší pobočky - část 1 Detail nejbližší pobočky - část 2 Telefonické kontakty na banku
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník

Citibank

Fotogalerie:



Menu po přihlášení Přehled účtů Detail běžného účtu včetně historie - část 1


Detail běžného účtu včetně historie - část 2 Detail spořicího účtu včetně historie Výběr typu převodu peněz



Formulář pro tuzemskou platbu Výběr účtů pro vložení do formuláře převodu Přehled termínovaných vkladů



Vytvoření nového termínovaného vkladu Kurzy měn - část 1 Kurzy měn - část 2


Nastavení aplikace - část 1 Nastavení aplikace - část 2 Obrazovka po přihlášení - čekání
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník
Snímky nahoře se týkají přihlášeného uživatele, snímky dole nepřihlášeného.

Citibank - pokračování
Menu pro nepřihlášeného uživatele Parametry hledání bankomatů a poboček Nejbližší bankomaty - seznam
Nejbližší pobočka / bankomat - adresa na mapě Hledání nabídek nákupu se slevou, kterou podporuje Citi Hledání nabídek nákupu se slevou, kterou podporuje Citi
Hledání nabídek nákupu se slevou, kterou podporuje Citi Hledání nabídek nákupu se slevou, kterou podporuje Citi Hledání nabídek nákupu se slevou, kterou podporuje Citi

Kontaktní telefony Informace o smartbankingu od Citibank
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník

mBank

Fotogalerie:



Přihlašovací dialog Přihlašovací dialog Informace a menu po přihlášení - část 1



Informace a menu po přihlášení - část 2 Historie transakcí Přehled účtů
Nastavení aplikace Správa oblíbených položek v aplikaci Možnost blokace přístupových kanálů k účtu
Nastavení předefinovaných příjemců (šablony
adresátů pro platby)
Možnost splatit úvěr na kreditní kartě Nejbližší pobočky na mapě
Možnost filtrace nejbližších poboček (finanční
 centra, mKiosky)
Nejbližší finanční centrum - adresa Nejbližší mKiosek  - adresa
Dotaz, zda chce uživatel navigovat na nejbližší
 pobočku
Navigace na nejbližší pobočku Kontaktní telefony a emaily



Blog mBank Detail Blogu
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník

ZUNO Bank

Fotogalerie:



Přístupová stránka a menu pro nepřihlášené uživatele Kurzovní lístek Blog, novinky



Kalkulačka půjčky - část 1 Kalkulačka půjčky - část 2 Možnost stát se klientem včetně naskenování občanského průkazu a odeslání žádosti do banky. Se smlouvou pak přijde messanger.



Kalkulačka spoření a vkladů Licenční smlouva pro používání aplikace Nápověda k aplikaci



Ceník Informace od banky Hledání poboček v mapě


v originální podobě
Nastavení okruhu, ve kterém se budou hledat pobočky či bankomaty - tažení dvěma prsty Přehled zpráv Popis, jak se stát klientem
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník
Snímky nahoře se týkají nepřihlášeného uživatele, snímky dole přihlášeného.

ZUNO Bank - pokračování


v originální podobě
Přihlašovací dialog Přehled stavu na účtu a pohybů za uplynulé období - graf Hlavní menu aplikace po přihlášení + dílčí menu Zadávání plateb
Stav na běžném účtu - menu (historie transakcí, nová platba, převod mezi účty) Stav na spořicím účtu - menu (historie transakcí, převod mezi účty) Stav na termínovaném vkladu
v originální podobě v originální podobě 
Informace o platební kartě Přehled půjček Menu - Přehled plateb (trvalé platby, plánované platby, nezrealizované platby, inkasa)
Dílčí menu Nastavení a Nástroje Změna limitů na kartě Potvrzení nastavených limitů
Blokace karty Dočasná blokace karty - část 1 Dočasná blokace karty - část 2
Deaktivace služby SMS Plus - část 1 Deaktivace služby SMS Plus - část 2 Převod mezi účty
Nová platba Skenování faktur nebo složenek (výběr) Informace o kartě
Přehled transakcí s kartou Filtr historie transakcí Detail transakce
Detail účtu Plnění údajů do formuláře nové platby Odhlášení se z aplikace
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník

Equa bank

Fotogalerie:



Hlavní menu pro přihlášeného uživatele Přihlašovací dialog Přehled účtů



Výběr typu nové platby Převod mezi účty - část 1 Převod mezi účty - část 2


Přehled trvalých příkazů Nová platba - část 1 Nová platba - část 2


Nová zahraniční platba - část 1 Nová zahraniční platba - část 2 Nezrealizované platby

Přehled novinek a zpráv od banky Kontaktní telefony a emaily Kontaktní telefony a emaily - detail (pobočka)

Přehled upozornění Help pro uživatele
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník

ING Bank

Fotogalerie:



Menu - Kontakty Menu - Objevte ING Bank Seznam obchodních míst



Kontakty - web, Facebook, Twitter, Google+ Přihlášení Seznam ING produktů



Časté dotazy - členěno podle produktů Popis aplikace - část 1 Popis aplikace - část 2



Popis produktu ING Bank
Popis produktu ING Bank Popis produktu ING Bank



Popis otevření ING Konta Odpověď na dotazy týkající se ING Fondů Odpověď na dotazy týkající se ING Fondů



Časté dotazy - aplikace Hlavní menu Dílčí menu v agendě Moje produkty



Dílčí menu v agendě Moje produkty - Spoření Dílčí menu v agendě Moje produkty - Spoření - ING Konto Historie transakcí na ING Kontu



Transakce čekající na zaúčtování Transakce, které nebyly provedeny Seznam trvalých příkazů



Dílčí menu v rámci volby ING Konto Přehled termínovaných vkladů Dílčí menu v rámci agendy Investice



Detail podílového fondu
Přehled podílových fondů
Historie transakcí / obchodů


Nezaúčtované transakce v rámci prodeje / nákupu podílových listů Neprovedené transakce v rámci prodeje / nákupu podílových listů Dialog pro přesun peněz z účtu

Dialog pro přesun peněz z účtu Nastavení trvalého příkazu
Autor fotografií: Finparáda.cz Zpět na rozcestník







Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.