Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Je tu kampaň, a nejen k důchodové reformě
9.1.2013 | Michal Bubák
ČSOB se na začátku nového roku zaměří v souvislosti s důchodovou reformou na propagaci svých produktů z oblasti zajištění na stáří. Kampaň bude doprovázena mottem „Až tohle nepřečtete, bude už pozdě. Do svého pohodlí investujte v mládí s ČSOB Plánem na penzi.“
Co všechno nabízí ČSOB k zajištění na stáří?
V rámci Plánu na penzi ČSOB nenabízí jen produkty II. a reformovaného III. pilíře, tedy důchodového spoření a doplňkového penzijního spoření, do možností, jak se zajistit na stáří, dále zahrnuje i životní pojištění Penze Pro a pravidelné investice do podílových fondů či jednorázové investice do profilových fondů.
Zdroj: ČSOB
Kampaň běží od 2. do 31. ledna 2013 s využitím již tradičních komunikačních prostředků, jako je tisk, internet, billboardy, letáky na pobočkách, přílohy k výpisům z účtů či displeje bankomatů. Veškerou komunikaci penzijní reformy doplní ikona specialisty na penzi v pohodě.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
II. pilíř nabízí 6 penzijních společností. Ministerstva Vás zvou ke kulatému stolu
Recese, nerecese, důchodová reforma by měla být samozřejmostí
Negativní kampaň opozice, neschopnost vlády vysvětlovat - není divu, že zájem o druhý pilíř klesá
O vstupu do II. pilíře důchodové reformy rozhodnou informace z internetu a finanční poradci
Česká spořitelna srovnává parametry jednotlivých pilířů reformovaného penzijního systému
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.