Žebříčky Přehledy

Raiffeisenbank odstaví od 22. do 24. března provoz internetového a mobilního bankovnictví


5.3.2013  |  Michal Bubák

Raiffeisenbank v březnu spustí první část nového IT systému. O prodlouženém víkendu 22. až 24. března proto chystá plánovanou odstávku části svých bankovních systémů. Tyto systémy budou vypnuty v pátek 22. března v 18:00. Konkrétně nebude možné využívat služby internetového bankovnictví ani provádět platby. Platební karty budou fungovat bez omezení. Systémy budou opět plně funkční v pondělí 25. března v 8:00.




Konkrétní důvody zavádění nového IT systému:


„Důvodem odstávky je plánovaný přechod na část nového bankovního systému. Spouštíme aplikaci pro správu klientských dat, která našim bankéřům umožní klienty lépe obsluhovat a nabídnout služby šité na míru. Klienti však v této fázi ve svém kontaktu s bankou žádnou změnu na první pohled nepocítí, v pondělí ráno se budou přihlašovat do stejného internetového bankovnictví či Mobilního eKonta, jako byli doposud zvyklí,“ vysvětlil generální ředitel Raiffeisenbank Mario Drosc.

„Tato nová aplikace nám mimo jiné umožní lépe a cíleněji oslovovat klienty a nabízet jim ty služby, které pro ně mají smysl a přidanou hodnotu. Zavádění nového IT systému je tak plně v souladu s naší strategií poskytování vysoce individualizovaných služeb klientům,“ dodal Mario Drosc.

Během migračního víkendu tak budou zcela nedostupné veškeré účty včetně obsluhy přes internetové bankovnictví a chytré telefony, nedostupné budou rovněž služby pro firemní klienty. Na účty se tedy nebude možné přihlásit ani nepůjde provádět jakékoli transakce. Platební karty i bankomaty budou i v těchto dnech fungovat bez omezení s výjimkou služby zamykání platební karty. Pobočky s víkendovým provozem budou otevřeny, ale s omezenou nabídkou služeb.

Své klienty Raiffeisenbank o odstávce bude informovat prostřednictvím poboček, schránek v internetovém bankovnictví, internetových stánek banky i sociálních sítí. Zodpovědět jakékoli dotazy klientů jsou rovněž připraveni bankéři na call centru.







Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.