Žebříčky Přehledy

ČSOB buduje nonstop samoobslužnou zónu s internetem na svých pobočkách


22.4.2013  |  Michal Bubák

Od poloviny minulého roku se klienti ČSOB mohou na vybraných pobočkách setkávat s takzvanými ČSOB Pointy, počítači s přístupem na internet, kde si každý může vyzkoušet a osvojit internetové bankovnictví, ale také provést transakce. Více než rok také klienti mohou spravovat své účty přes aplikaci pro chytré telefony, tzv. smartbanking. Na konci minulého roku používalo internetové bankovnictví více než 1,3 milionu uživatelů, kteří za celý rok 2012 provedli operace v hodnotě převyšující 42 miliard korun.


Obslužte se přes internet sami nebo s pomocí zaměstnance banky



„Hlavním posláním ČSOB Pointu je umožnit klientům ihned po získání účtu a elektronického bankovnictví vyzkoušet si a seznámit se s možnostmi využití jeho služeb. Zaměstnanci banky jsou schopni klienta provést celým procesem práce s elektronickým bankovnictvím – od přihlášení, přes zadávání transakcí až po veškeré služby, které jsou zde k dispozici,“ říká Jiří Zahálka, výkonný ředitel útvaru Obchodní technologie a podpora procesů ČSOB. „ČSOB Point je mezi klienty velice oblíbený a denně přes každý z nich proběhne v průměru kolem 125 přístupů na internetové bankovnictví,“ doplňuje Jiří Zahálka.

K dispozici je internetové bankovnictví a spřátelené weby



ČSOB Point je využíván klienty pro samostatné provádění transakcí i bez účasti zaměstnanců. Klient má také možnost zobrazovat stránky dceřiných společností ČSOB a dalších spřátelených webů. V březnu k nejnavštěvovanějším stránkám patřilo internetové bankovnictví ČSOB, internetové bankovnictví Poštovní spořitelny či webové stránky Era světa. K březnu 2013 byl nainstalován ČSOB Point na 153 pobočkách, tedy na více než 2/3 všech poboček. V přípravě je dalších 12 ČSOB Pointů.

Na pobočkách ČSOB budou k dispozici další služby



ČSOB Point je jedním z prvních kroků k vybudování samoobslužné nonstop zóny pro klienty. Ty budou mimo jiné vybaveny například Wi-Fi připojením na Internet a časem i tablety, které stále více klientů považuje za standard. Další možností je například bankomat s tiskem výpisů z účtů, telefon na volání do call centra nebo terminál pro domlouvání schůzek s klientskými poradci.

Od začátku minulého roku mohou klienti svůj účet rovněž ovládat odkudkoliv prostřednictvím mobilní aplikace ČSOB a Era smartbanking. Aplikace nabízí škálu funkcí od zadávání příkazů a kontroly stavu účtu po sjednávání cestovního pojištění a nově také platbu faktur pomocí QR kódů či změnu limitu na platební kartě.







Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.