Žebříčky Přehledy

Air Bank chce expandovat regionálně i pomocí nových služeb


6.9.2013  |  Zdeněk Bubák

Air Bank chce dále expandovat na východ od naší republiky. Její vlastník také zamýšlí rozšiřovat služby do oblastí, které zatím banky obvykle nenabízejí. Nákupy lidem banka bude nejen financovat, ale pomůže vybrat i konkrétní zboží či dům. Pomoci by měli k tomu připravení zaměstnanci banky, kteří by za Vámi přišli až domů.


„To, co vidíte dnes, tomu já říkám Air Bank první generace," řekl časopisu Forbes Jiří Šmejc, který je akcionářem banky a zároveň generálním ředitelem skupiny Home Credit. Ve druhé generaci chce banka podle Šmejce nabízet „věci, které dnes jiné banky nedělají".

„Představa je taková, že bychom například u věcí jako televize, auta nebo domy, dokázali lidem nabídnout nejen financování, ale i určitou pomoc. Řekněme, že si chcete koupit auto. Mohl by dorazit náš „pan auto" a poradit, který model je v té vaší kategorii nejlepší a jestli není lepší s koupí trochu počkat. A pak vytáhnout seznam dealerů a říct: tady jsme vám vyjednali takovou slevu. A na závěr to zafinancovat," přibližuje Šmejc.

Šmejc se Forbesu svěřil, že Air Bank bude expandovat i do světa po stopách Home Creditu. Zmíněné novinky se začnou zkoušet nejdřív v Česku.

Home Credit, jako původně česká společnost, se uchytila i na Slovensku a v Ruské federaci, ke kterým se postupně přidal Kazachstán, Bělorusko, Čína, Vietnam a Indie.

„Další vývoj Air Bank bude určitě zajímavý, neboť co se týká produktového portfolia, tak nabízí běžné účty, spořící účty - s úrokovou sazbou Top3, na které byla banka reklamně postavena. V současné době je pro Air bank stěžejní produkt spotřebitelský úvěr, který již dlouhodobě  nabízí společnost HomeCredit, která má stejného vlastníka," komentuje Michal Mošnička ze společnosti Scott & Rose.






Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.