Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Jsou Češi ochotní komunikovat s bankou jen přes internet?
16.9.2013 | Zdeněk Bubák
Přinášíme Vám rozhovor s produktovou manažerkou internetové banky ZUNO Lenkou Hritzovou, které jsme se zeptali na zkušenosti její banky s klienty v Česku a na vyhlídky internetového bankovního businessu do budoucna.
Zobraz diskusi (0)
Jaké jsou podle Vás budoucí trendy v bankovnictví?
Současnost i budoucnost bank spočívá v internetovém a mobilním bankovnictví. Zejména online banky díky nižším výdajům na provoz nabízejí levnější služby bez zbytečných poplatků. Když nemusíte živit nákladnou pobočkovou síť, hodně ušetříte. Navíc bankovní transakce lze provést velmi snadno právě přes internet nebo mobil. Lidé mají díky chytrým telefonům banku stále u sebe a nemusí vůbec chodit na pobočky.
Co nejvíce ovlivňuje vnímání bank v Česku?
Největším tématem dneška jsou určitě bankovní poplatky. Primárně totiž dnes určují rozhodování klientů o změně banky. Zejména klienti online bank bývají obvykle výborně informovaní v oblasti financí. Informace získávají z internetu a sociálních médií, kde často aktivně diskutují.
Reagují lidé na vývoj a na nové nabídky odchodem od svých starých bank?
Rozhodně ano, obecně všem nízkonákladovým nováčkům roste počet klientů. Nové banky mají už přes milion českých klientů, jen
ZUNO
má společně se Slovenskem již přes 185 tisíc klientů. Myslím, že je to už nezadržitelný trend. Tradiční banky kvůli tomu již ztrácejí statut primární banky.
Takže Češi nejsou konzervativní klienti, ale chtějí zkoušet nové banky?
Ano, a celkově nejsou příliš věrní klienti. Když vidí lepší nabídku, klidně hned vymění banku. Hlídají si finance a rozhodují se racionálně. U malých bank často také hledají výhodné možnosti pro refinancování. Většinou se tím dá hodně ušetřit, u
ZUNO
třeba až dvě procenta.
Lenka Hritzová
, produktová mana
-
žerka online banky ZUNO
Lenka Hritzová začínala v
ZUNO
jako produktová manažerka pro pojištění, poté se stala manažerkou týmu pro depozitní produkty, nyní je šéfkou produktového týmu a je zodpovědná za Česko i Slovensko.
Do banky
ZUNO
nastoupila po sedmi letech praxe v bankovnictví. Čtyři roky pracovala v Tatra bance a tři roky ve VÚB bance. Vystudovala Finance, bankovnictví a investování na Národohospodářské fakultě Ekonomické univerzity v Bratislavě. Ve volném čase se věnuje turistice a in-line bruslení.
Online banka ZUNO patří do skupiny Raiffeisen Bank International. Českým klientům nabízí
ÚČET
ve čtyřech různých měnách,
ÚČET PLUS
,
SPOŘENÍ
,
SPOŘENÍ PLUS
,
VKLAD
,
PŮJČKU
,
PŮJČKU PLUS
, povolené přečerpání na účtu
REZERVA
a bezkontaktní
KREDITKU
.
Všechny služby je možné spravovat přes internet. ZUNO uvádí, že sází na jednoduchost, nulové nebo nízké poplatky a otevřenou komunikaci s klientem prostřednictvím e-mailu, kontaktního centra, online chatu, sociálních sítí Facebook a Twitter a dalších moderních způsobů komunikace.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Reklamní kampaň ZUNO. Co nového přináší? Kolik utrácejí za reklamu ostatní banky?
Refinancování úvěru si můžete spočítat a zařídit online
Jak funguje online banka? Rozhovor s ředitelem ZUNO
ZUNO Bank další bankou, která snižuje sazbu na spořicím účtě
Češi a mobilní bankovnictví. ZUNO si nechala zpracovat výzkum
Žebříčky a přehledy:
Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.