Žebříčky Přehledy

Rozhovor s ředitelem úseku řízení produktů z Pojišťovny ČS o FLEXI pojištění


20.2.2014  |  Zdeněk Bubák

Soutěž Finparáda - Finanční produkt vyhlásil koncem ledna vítěze za rok 2013. Doposud jsme Vám přinesli rozhovory s lidmi odpovědnými za rozvoj produktů v kategoriích běžný účet, spořicí účet, spotřebitelská půjčka a hypotéka. Nyní Vám přinášíme rozhovor s osobou zodpovědnou za produkt z oblasti pojištění, konkrétně investičního životního pojištění.


Zlatou medaili v soutěži Finparáda - Finanční produkt roku 2013 v kategorii Investční životní pojištění si odneslo Životní pojištění FLEXI. Na otázky týkající se tohoto produktu nám odpovídal Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktů z Pojišťovny České spořitelny a „duchovní otec“ FLEXI.

Finparáda.cz: Vaše Životní pojištění FLEXI zvítězilo ve své kategorii v soutěži Finparáda – Finanční produkt roku 2013 zejména díky svým parametrům, kterými jsou jeho komplexnost, průběžná inovace, přehledná prezentace a další. Proč jste zvolili takové parametry, jaké jste zvolili, a čím si myslíte, že tento produkt klienty nejvíce přitahuje, aby si jej pořídili?

Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktů z Pojišťovny České spořitelnyJiž od počátku jsme stavěli produkt FLEXI tak, abychom klientům mohli garantovat jeho flexibilitu a upravitelnost i do budoucna bez uzavření nové smlouvy. Chceme pro klienta pojistku na celý život, která dokáže reagovat na jeho životní situaci a aktuální potřeby.

Za úspěchem FLEXI stojí především naslouchání našim partnerům, kterými jsou naši klienti a finanční poradci. Průběžně s nimi konzultujeme podobu produktu a inovacemi často reagujeme na jejich přání a náměty.

Finparáda.cz: Pojištění FLEXI není úplnou novinkou, můžete nám říci, od kdy jej poskytujete, jaký byl náběh jeho prodeje, jaké byly jeho inovace, a případně kolik evidujete aktuálně poskytnutých Životních pojištění FLEXI?

FLEXI jsme uvedli na trh v roce 2000 pod názvem Flexibilní životní pojištění FLEXI. Od té doby prošlo celou řadou inovací, které provádíme zpravidla na roční bázi.

Ze zásadních inovací bych zmínil unikátní program InSpiral, který umožňuje upravovat parametry smlouvy a využívat všechny nové výhody v produktu. Zajímavou novinkou byly i klientské bonusy za věrnost a za bezeškodní průběh či pojištění rizikových rekreačních sportů. Postupně jsme rozšiřovali nabídku rizik, zaměřujeme se dlouhodobě především na pojištění rizik, které ochrání klienta ve vážných životních situacích. Unikátní je také on-line nahlížení a správa smlouvy přes aplikaci SERVIS24 Internetbanking.

Aktuálně evidujeme na FLEXI více než 600 000 pojistných smluv, na kterých je pojištěno více než milion osob.

Finparáda.cz: Jak probíhá uzavírání smlouvy, co následuje po tom, když se klient pro toto pojištění rozhodne, případně kde všude jej může uzavřít (např. doma, v kavárně, na pobočce pojišťovny, po telefonu, přes internet)?

Smlouvu může klient uzavřít na pobočkách České spořitelny či u našich externích smluvních partnerů. Uzavření smlouvy po telefonu či on-line vzhledem ke komplexnosti pojištění a důležitosti osobního kontaktu neumožňujeme. Při osobní schůzce se snažíme klientovi ušít pojistku přesně na míru tak, aby vyhovovala jeho požadavkům a potřebám.

Na www.flexi.cz máme k dispozici FLEXI kalkulačku, kde si může každý sám pojištění sestavit a následně se domluvit na osobní schůzce

Finparáda.cz: Kdo pro Vás toto pojištění prodává a jakém poměru (vlastní prodejní síť, Česká spořitelna, externí finanční poradci apod.)?

Pojišťovna České spořitelny patří k největším pojišťovnám v oblasti bankopojištění na českém trhu. Komplexní prodej produktů včetně následného klientského servisu zajišťují dva distribuční kanály. Jedná se o pobočkovou síť České spořitelny, kde o klienty pečuje více než 4 700 poradců a o externí síť PČS se servisem zhruba 170 externích smluvních partnerů. Vlastní prodejní síť nepoužíváme.

Finparáda.cz: Co nového plánujete jako pojišťovna v roce 2014 v oblasti životního pojištění?

Analyzujeme a hledáme další možnosti vylepšení produktu FLEXI, ale díváme se i na nové produkty. Hledáme cesty, jak lépe cílit nabídku na vybrané klientské skupiny. Uvažujeme o zdravotním pojištění, rizikových úrazových a nemocenských pojištěních, zaměřujeme se na naše stávající klienty, rodiny s dětmi, zajímá nás, jak jsou se svými pojištěními spokojeni.

Momentálně nabízíme klientům speciální, časově omezenou akci, která odpovídá naší strategii zajištění pro vážné životní situace. Jedná se o dvojnásobné plnění u vybraných diagnóz z rizika velmi vážných onemocnění. Akce platí pro nově uzavřené smlouvy do 31. 3. 2014. Více informací najdete na www.flexi.cz/akce.






Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.