Žebříčky Přehledy

Axa spouští prodej nového produktu pojištění vozidel Auto GO


20.6.2014  |  Veronika Dusová

Skupina AXA přichází s novým produktem pojištění vozidel Auto GO. Jde o flexibilní produkt, v rámci kterého si klient může vybrat ze tří limitů pojistného plnění povinného ručení a ze tří variant havarijního pojištění. Výhodou tohoto pojištění je například širší rozsah asistenčních služeb nebo připojištění všech skel.


„Naším dlouhodobým cílem je nabízet kvalitní produkty, které splňují konkrétní potřeby našich klientů. Proto přicházíme s novým produktem pojištění vozidel, u kterého si každý jednotlivý klient může navolit přesně takovou kombinaci služeb, která mu bude vyhovovat,“ říká Jan Kimmer, manažer vývoje produktů neživotního pojištění.


V rámci pojištění Auto GO si klienti mohou vybrat mezi třemi variantami povinného ručení, které se liší ve výši pojistného plnění až do 140 mil. Kč. Na výběr mají dále ze tří variant havarijního pojištění.

Základní pojištění GO MINI kryje např. odcizení vozidla, poškození nebo zničení vozidla v důsledku živelných událostí nebo střetu se zvěří či v případě vandalismu. K tomu je možné doplnit pojištění při nárazu na jakoukoli překážku nebo střetu s jiným účastníkem silničního provozu, a to v případě varianty GO KLASIK.

Nejobsáhlejší je pak varianta GO MAXI, která nabízí pojištění GAP, kryje rozdíl mezi pořizovací cenou vozidla nepřevyšující pojistnou částku a pojistným plněním z pojistné události nepřevyšující všeobecnou hodnotu vozidla.

Výhody produktu Auto Go


  • vysoká variabilita (3 limity pojistného plnění pro povinné ručení, 3 varianty havarijního pojištění)
  • odtažení vozidla z místa nehody v rámci celé České republiky zdarma bez finančního limitu a omezení vzdálenosti
  • nižší pojistné až o 60 % pro řidiče s ověřeným bezeškodním průběhem
  • připojištění všech skel
  • širší rozsah asistenčních služeb
V rámci asistenčních služeb pojišťovna například nabízí odtažení pojištěného vozidla v případě poruchy či nehody, výměnu a úhradu pneumatiky až do výše 3 000 Kč při defektu, dovezení paliva v případě jeho náhlé ztráty nebo odbornou pomoc při zabouchnutí klíčů v autě.

Tuto pomoc na cestách pojišťovna poskytuje do jedné hodiny od nahlášení události. Pokud nestihne dorazit včas, vyplácí klientovi jako kompenzaci částku 500 Kč. Asistence a hlášení škod jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.







Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.