Žebříčky Přehledy

Mobilní bankovnictví je stále oblíbenější. Raiffeisenbank rozšiřuje jeho možnosti


8.9.2014  |  Veronika Dusová

Obsluha bankovního účtu prostřednictvím chytrých telefonů a tabletů je stále oblíbenější. Uživatelé Mobilního eKonta od Raiffeisenbank vstupují na svůj účet v průměru třikrát častěji než uživatelé internetového bankovnictví. Raiffeisenbank nyní rozšiřuje možnost obsluhy účtu přes chytré telefony a tablety o nové funkčnosti.


Raiffeisenbank připravila do své aplikace Mobilní eKonto, která klientům umožňuje obsluhu účtu přes chytré telefony a tablety, novinky.

„Vidíme, že klienti si stále častěji zvykají obsluhovat svůj účet přes chytrý telefon nebo tablet na úkor internetového bankovnictví. Vstupují na účet častěji a jsou při správě svých financí aktivnější. Připravili jsme proto řadu novinek, které klientům nově umožní přes mobilní bankovnictví provádět úkony, ke kterým dosud potřebovali internetové bankovnictví,“ uvedl Vratislav Kříž, produktový manažer Raiffeisenbank.

Nové funkce mobilního bankovnictví



Od září mohou klienti využívat řadu nových funkcí souvisejících s platebními kartami. Nově lze online zřídit cestovní pojištění, povolit nebo zamítnout možnost placení kartou na internetu, u kreditních karet získají klienti aktuální informace o čerpání úvěrového rámce a získaném bonusu (banka klientům vrací až 2 % z každé transakce kreditní kartou).

Novinkou je také možnost zadat a spravovat trvalé příkazy. Klienti mají rovněž nově v aplikaci přímý kontakt na svého osobního bankéře, a to včetně jeho fotografie.

Průměrný uživatel Mobilního eKonta vstoupí na svůj účet 22 krát měsíčně, zatímco průměrný uživatel internetového bankovnictví se na účet přihlásí jen 8 krát měsíčně.

Výrazně roste i podíl zadaných plateb nebo žádostí o úvěr prostřednictvím chytrých telefonů. „Více než 18 % ze všech jednorázových plateb už klienti zadávají přes chytrý telefon,“ dodal Vratislav Kříž.

Mobilní eKonto



„Řadu dalších novinek včetně možností nákupu a správy investičních produktů představíme ještě v letošním roce. Na konci roku tak budou moci klienti v chytrém telefonu či tabletu využít prakticky stejný rozsah služeb jako v internetovém bankovnictví,“ řekl Vratislav Kříž.

Všechny novinky mohou klienti využívat v obou hlavních účtech banky – eKontu KOMPLET i novém eKontu SMART.
 
V rámci eKonta SMART mohou klienti zdarma získat mimo jiné neomezený počet výběrů z bankomatů všech bank v České republice, neomezené tuzemské elektronické transakce, spořicí účet s úrokovou sazbou 1,5 %, slevu na hypotéku, debetní kartu, bezkontaktní nálepku nebo kreditní kartu Easy.

Pokud klienti chtějí využívat i další služby, jak jsou např. celosvětové výběry z bankomatů zdarma, kontokorent, podúčty v devíti různých měnách nebo úrazové pojištění, je pro ně vhodné eKonto KOMPLET. Součástí eKonta KOMPLET je zdarma i kreditní karta STYLE, která mimo jiné nabízí věrnostní program, který z platby vrací až 2 % zpět na účet.






Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.