Od včerejška mohou uživatelé SERVIS 24 Mobilní banky od České spořitelny využít nové funkce. Přes aplikaci si nově zablokují a odblokují kartu nebo si mohou objednat kartu náhradní. Právě možnost zablokovat si platební kartu prostřednictvím mobilu podle zkušeností banky klienti poptávali nejvíce.
Kromě nových funkcí - zablokování, odblokování karty a objednání náhradní karty - připravila Česká spořitelna pro uživatele mobilních telefonů s operačním systémem Android 4 a vyšším také nový design aplikace SERVIS 24 Mobilní banka a optimalizovala ji také pro tablety.
Mobilní banku v současné chvíli využívá přes 160 tisíc klientů, kteří přes ni každý měsíc v průměru provedou 200 tisíc transakcí v celkovém objemu 600 mil. Kč. Lidé mají také stále větší zájem o úvěrové produkty, které si mohou přes Mobilní banku sjednat. Tuto možnost mají od července loňského roku a za tu dobu si pořídili úvěry, kontokorenty a kreditní karty v celkové výši 33 mil. Kč.
Ukázka nového designu aplikace Mobilní banky:
Nový design Mobilní banky ČS
Autor: Česká spořitelna
Pro zvětšení klikněte na obrázek
Banka spustila také mobilní aplikaci Investiční centrum i pro uživatele mobilních telefonů s operačním systémem Android. Aplikace umožňuje bezplatný přístup k nejaktuálnějším informacím ze světa investování. V české a anglické verzi je aplikace ke stažení v App Store (operační systém iOS) a Google Play (operační systém Android).
Ukázka designu aplikace Investičního centra:
Investiční centrum ČS
Autor: Česká spořitelna
Pro zvětšení klikněte na obrázek