Žebříčky Přehledy

Klienti AXA penzijní společnosti mohou nalézt roční výpisy v internetovém bankovnictví ČS


25.3.2015  |  Veronika Dusová, zpráva AXA

AXA penzijní společnost nově umožňuje svým klientům, kteří mají zároveň zřízen účet u České spořitelny, aby své roční výpisy a potvrzení o zaplacených příspěvcích mohli přijímat elektronicky přímo přes aplikaci České spořitelny SERVIS 24. Elektronické dokumenty lidé díky službě E-faktura ČS dostanou přímo do zabezpečeného prostředí internetového bankovnictví SERVIS 24.
 

„Jsme rádi, že můžeme našim klientům, kromě mnoha jiných elektronických služeb, nabídnout další způsob, který jim umožní mít přehled o svých financích pohodlně, bez zbytečných starostí a ztrácení času," říká Pavel Trávník, vedoucí úseku administrativy fondů AXA.
 
Tato služba je zdarma a nabízí mnoho výhod. Díky bezpečnému a rychlému doručení si klienti mohou být jisti, že své dokumenty obdrží dříve než běžnou poštou, a také že se cestou nikde neztratí.

O každém doručení nového dokumentu jsou navíc informováni e-mailem nebo SMS zprávou. Všechny dokumenty jsou také archivovány, a je tedy možné se k nim kdykoliv vrátit a najít je přehledně na jednom místě. Klienti si službu mohou aktivovat přímo v internetovém bankovnictví České spořitelny SERVIS 24.

Elektronické služby



Nahrazení papírové korespondence elektronickou, ale také elektronické zpracování smluv a možnost podpisu smlouvy i biometricky prostřednictvím zařízení SignPad, představuje nejen významnou úsporu nákladů na tisk a archivaci dokumentů, ale zapadá také do konceptu společenské odpovědnosti AXA, jehož je ochrana životního prostředí nedílnou součástí.

V rámci iniciativy Go Green and Digital AXA svým klientům například nabízí nejen možnost přechodu z papírové komunikace na digitální, ale umožňuje jim také komunikovat on-line prostřednictvím klientského portálu, kde mohou kdykoliv získat přehled o svých smlouvách a financích. U vybraných produktů mají navíc možnost aktivních operací či přesunu finančních prostředků.

Klienti penzijní společnosti mohou na stránkách AXA on-line provádět také změny ve své smlouvě nebo si sjednat novou on-line smlouvu. Dlouhodobé upřednostňování elektronických služeb je nejen projevem ohleduplnosti k životnímu prostředí, ale současně přispívá také ke zvýšení komfortu při komunikaci s klienty.






Související články:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.