Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Klienti AXA penzijní společnosti mohou nalézt roční výpisy v internetovém bankovnictví ČS
25.3.2015 | Veronika Dusová, zpráva AXA
AXA penzijní společnost nově umožňuje svým klientům, kteří mají zároveň zřízen účet u České spořitelny, aby své roční výpisy a potvrzení o zaplacených příspěvcích mohli přijímat elektronicky přímo přes aplikaci České spořitelny SERVIS 24. Elektronické dokumenty lidé díky službě E-faktura ČS dostanou přímo do zabezpečeného prostředí internetového bankovnictví SERVIS 24.
Zobraz diskusi (0)
„Jsme rádi, že můžeme našim klientům, kromě mnoha jiných elektronických služeb, nabídnout další způsob, který jim umožní mít přehled o svých financích pohodlně, bez zbytečných starostí a ztrácení času," říká Pavel Trávník, vedoucí úseku administrativy fondů AXA.
Tato služba je zdarma a nabízí mnoho výhod. Díky bezpečnému a rychlému doručení si klienti mohou být jisti, že své dokumenty obdrží dříve než běžnou poštou, a také že se cestou nikde neztratí.
O každém doručení nového dokumentu jsou navíc informováni e-mailem nebo SMS zprávou. Všechny dokumenty jsou také archivovány, a je tedy možné se k nim kdykoliv vrátit a najít je přehledně na jednom místě. Klienti si službu mohou aktivovat přímo v internetovém bankovnictví České spořitelny SERVIS 24.
Elektronické služby
Nahrazení papírové korespondence elektronickou, ale také elektronické zpracování smluv a možnost podpisu smlouvy i biometricky prostřednictvím zařízení SignPad, představuje nejen významnou úsporu nákladů na tisk a archivaci dokumentů, ale zapadá také do konceptu společenské odpovědnosti AXA, jehož je ochrana životního prostředí nedílnou součástí.
V rámci iniciativy Go Green and Digital AXA svým klientům například nabízí nejen možnost přechodu z papírové komunikace na digitální, ale umožňuje jim také komunikovat on-line prostřednictvím klientského portálu, kde mohou kdykoliv získat přehled o svých smlouvách a financích. U vybraných produktů mají navíc možnost aktivních operací či přesunu finančních prostředků.
Klienti penzijní společnosti mohou na stránkách AXA on-line provádět také změny ve své smlouvě nebo si sjednat novou on-line smlouvu. Dlouhodobé upřednostňování elektronických služeb je nejen projevem ohleduplnosti k životnímu prostředí, ale současně přispívá také ke zvýšení komfortu při komunikaci s klienty.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
ING Životní pojišťovna a ING Penzijní společnost změní název
Doručování e-dokumentů od ČSPS je nově možné sjednat přímo v internetovém bankovnictví
Jak si vedly fondy penzijních společností minulý rok?
Z Popelky princeznou? Penzijní fondy třetího pilíře začínají být atraktivní
Kolik Čechů používá ke spoření na penzi investiční nástroje?
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.