Žebříčky Přehledy

Nový supermarket bankovních a dalších finančních služeb: Chytrá adresa


11.6.2015  |  Zdeněk Bubák, zpráva společnosti Chytrý Honza

Společnost Chytrý Honza patřící do skupiny Rockaway představila projekt Chytrá adresa. Jde o kamenné pobočky, které kombinují online svět s offline distribucí finančních produktů. Koncept Chytrých adres tak vychází vstříc těm klientům, kteří při hledání výhodné hypotéky, nejlepšího bankovního účtu, či nejvýhodnější pojistky preferují „osobní odběr“ na pobočce.


Dnes je nejen ve finančním světě běžné, že si můžete zboží nebo služby určitého typu, ale od různých dodavatelů, na internetu porovnat a vybrat si pro sebe tu nejvhodnější nabídku s tím, že vám vybraný kus zboží nebo smlouvu na poskytování dané služby doručí až domů. Tak doposud fungoval i Chytrý Honza, který nabízí spektrum služeb a produktů z finančního světa. Nyní se ale tato firma rozhodla nabídnout nejen komunikaci přes internet nebo call centrum, ale i v kamenných pobočkách. Tento přístup se nazývá multikanálový a například banky, pojišťovny a další finanční instituce se takto již snaží fungovat. Novinkou je zde to, že v nabídce najdete produkty od více subjektů. Nedávno podobný projekt nabídla společnost Partners v podobě franšízových poboček nazývaných Partners market. Chytrý Honza však cestou franšíz nepůjde a na Chytré adrese, jak svým kamenným pobočkám říká, budou působit jeho poradci.


Otevření Chytrých adres rozšiřuje možnosti, jak chce Chytrý Honza nabídnout komplexní služby a zkušenosti svých finančních specialistů široké veřejnosti. Nová obchodní místa budou k dispozici i stávajícím klientům, kteří už vyřešili své bydlení výhodnou hypotékou a rozhodnou se třeba investovat nebo spořit na penzi. Každý klient má přitom šanci přímo ohodnotit práci specialisty, se kterým na pobočce jednal, a to vyplněním několika krokového formuláře přímo na tabletu v místě jednání.


Žebříčky a přehledy:
„Sjednání produktů na Chytré adrese probíhá jednoduše přes internet, stejně jako rezervace nejvhodnějšího termínu schůzky. Tím šetříme čas nejen sobě, ale hlavně klientům. Smlouvy jsou jim pak vždy k dispozici v elektronické podobě,” vysvětluje Jiří Paták, výkonný ředitel finanční skupiny Chytrý Honza. Termín schůzky však podle Jiřího Patáka půjde sjednat i mimo otevírací hodiny, např. v neděli. Nicméně je třeba se nahlásit přes internet alespoň den předem.

Srovnání hypoték najdete zde

„První Chytrou adresu jsme otevřeli v Liberci, následovaly pobočky v Plzni, Sedlčanech a dvě v Praze. Během června spustíme další dvě pobočky v Ostravě a Novém Jičíně. Do konce roku chceme mít síť 10 míst a příští rok budeme pokračovat v jejich otevírání,” doplňuje Jiří Paták.

Podílové fondy - nejrozsáhlejší databáze v ČR

Chytrý Honza o sobě tvrdí, že je nejrychleji rostoucím brokerem z deseti největších zprostředkovatelů na trhu. Firma očekává, že se ve srovnání s loňským rokem letos zvedne objem poskytnutých hypoték z 5,3 miliardy až na 7 miliard korun. Hlavním cílem společnosti je i nadále posilovat pozici lídra v inovacích na českém finančním trhu.

Společnost Chytrý Honza nabízí srovnání finančních produktů a služeb mnoha desítek finančních institucí působících v České republice. Sází na široký výběr, na možnost klienta přizpůsobit si produkt na míru a na čas na rozmyšlení při rozhodování. Chytrý Honza zájemcům srovná všechny dostupné produkty online, aby si mohli vybrat ten nejvhodnější – od hypotéky, přes pojištění, bankovní účty až po investice. Od svého vzniku v roce 2009 již Chytrý Honza získal téměř 300 000 zákazníků. Ti si aktuálně mohou vybírat z celkem 18 produktů ve více než 1 900 variantách. Chytrý Honza v tuto chvíli kromě online srovnávače provozuje také call centrum a do jeho řad patří na 1 850 finančních poradců. Zakladateli portálu jsou Jiří Paták a Jakub Havrlant.







Související články:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.