Žebříčky Přehledy

Soutěž o dovolenou za 100 tisíc korun s MasterCard a Exim tours


28.7.2015  |  Zdeněk Bubák, zpráva MasterCard

Společnosti MasterCard a EXIM tours představují analýzu dovolenkového chování české populace. Výsledky jsou založeny na průzkumu programu MasterCard Priceless Specials a prodejních datech cestovní kanceláře EXIM tours, která je top partnerem tohoto věrnostního programu společnosti MasterCard, v jehož rámci se můžete zúčastnit soutěže o dovolenou za 100 000 Kč.


Mezi nejoblíbenější destinace českých dovolenkářů patří Turecko, Řecko, Egypt, Itálie, Mallorka, Menorca, Chorvatsko, Maroko a Kapverdské ostrovy. Češi stále častěji upřednostňují leteckou dopravu, a proto si oblíbili i exotické destinace, jako jsou Kuba, Dominikánská republika, Isla Margarita, Keňa, Zanzibar nebo Dubaj. Na špici se mezi exotickými lokalitami drží i Mauricius, Maledivy, Bali a Srí Lanka. Navíc se Češi začali zajímat i o méně navštěvované země, např. Senegal. „Pro Čechy je pořád fenoménem dovolená u moře. Na druhou stranu u něj mnohdy netráví celý pobyt, v posledních době zaznamenáváme zvýšenou poptávku po fakultativních výletech u pobytových zájezdů,“ říká Stanislav Zíma, marketingový ředitel, EXIM tours. Češi již nechtějí jen odpočívat u moře, ale chtějí objevovat nová místa, památky, tamější kulturu a zvyky.


Podle výsledků průzkumu  společnosti MasterCard jezdí čas od času na zahraniční dovolenou 58 % dotázaných. Více než čtvrtina respondentů (27 %) si dopřává dovolenou za hranicemi republiky alespoň jednou ročně.


Polovina turistů při těchto zahraničních cestách aktivně používá svoji platební kartu. „Velmi pozitivně vidíme fakt, že když si Čech s sebou do zahraničí kartu veze, tak ji skutečně používá. Více než polovina těchto lidí ji dokonce upřednostňuje před hotovostí, což je skvělé,“ dodává Martina Piskorová, marketingová ředitelka, MasterCard. Použití karty je podle ní mnohem pohodlnější. Nemusíte chodit do směnárny, a mnohdy složitě shánět nějakou neobvyklou měnu. Na místě neřešíte, že nemáte u sebe zrovna dost peněz na nákup suvenýrů. A po návratu nemusíte znovu běžet do směnárny. Právě suvenýry patří podle cestovní kanceláře Exim tours mezi nejobvyklejší výdaje na dovolených. Češi si totiž stále častěji kupují co největší množství služeb hned při výběru samotného zájezdu, roste podíl pobytů tzv. all-inclusive, takže pak není třeba na místě vydávat další finanční prostředky například za ovoce, zmrzliny či nápoje v průběhu dne.

„Letos je tento trend velmi silný. Češi již pochopili, že nákupem dražšího zájezdu all-inclusive ve výsledku nakonec ušetří, protože budou mít všechno občerstvení a mnohdy také nejrůznější další služby, jako například půjčení sportovního vybavení, již v ceně zájezdu,“ doplňuje Zíma.

Věrnostní program MasterCard Priceless Specials - soutěž o dovolenou za 100 tisíc korun



Další možnost, jak při výběru dovolené ušetřit, nabízí věrnostní program MasterCard Priceless Specials, jehož je EXIM tours top partnerem. Po registraci jakékoliv stávající nebo nově založené platební karty MasterCard nebo Maestro na webu www.specials.cz se za každou platbu kartou v této cestovní kanceláři vracejí 2 % z utracené částky majiteli karty zpět na účet.

20. čevence odstartovala v rámci programu MasterCard Priceless Specials exkluzivní 3týdenní kampaň se soutěží o poukázku na dovolenou v hodnotě 100 000 Kč u cestovní kanceláře EXIM tours.







Související články:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.