Žebříčky Přehledy

Co se skrývá pod názvem Šanon? Jde o nově připravovanou službu Air Bank


7.10.2015  |  Zdeněk Bubák

Air Bank na svém blogu informovala, že na podzim spustí novou službu s názvem Šanon. Co se skrývá pod názvem navozujícím náladu kancelářského prostředí? Bude to součást internetového a mobilního bankovnictví sloužící k nahrání a uspořádání platebních dokladů, jako jsou složenky, faktury apod. Následně je budete moci propojit s platbami a vyhledávat v nich potřebné informace sloužící například k reklamacím.


Nová služba Šanon, kterou Air Bank hodlá odstartovat ještě letos na podzim, bude součástí internetového bankovnictví i mobilní aplikace Air Bank. Klienti si budou moci do Šanonu ukládat veškeré platební doklady a třídit si je tak, aby se v nich dobře vyznali. Nahrané složenky nebo faktury pak rovnou zaplatí nebo je propojí s platbami, které už udělali. Šanon pomůže i při reklamacích. Účtenky klienti nebudou muset hledat v krabicích, protože si je v Šanonu snadno vyhledají podle fotky nebo klíčového slova. A to prý podle banky nebude ještě vše.


Air Bank tak k běžným bankovním službám přidá něco navíc: chce pomoci klientům udělat si pořádek v účtenkách a fakturách.

„Banky tu byly vždycky hlavně od toho, abyste si v nich mohli bezpečně uložit peníze, platit s nimi, případně si naopak nějaké peníze půjčit. Tohle všechno u nás samozřejmě můžete taky. S placením ale souvisí i spousta dalších věcí, které všichni pořád dokola řešíme. Rádi bychom vám pomohli i s nimi,“ se dočtete na blogu Air Bank.

V internetovém bankovnictví už dnes klient Air Bank najde například záložku Přehledy. V ní se můžete podívat, jak se vyvíjí jeho příjmy a výdaje, nebo za co nejvíce utrácí. Po zavedení služby Šanon se tyto možnosti ještě rozšíří.

Bližší informace o nové službě vám přineseme, až banka službu veřejně představí.






Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.