Žebříčky Přehledy

mBank zavedla mobilní aplikaci s možností nastavení limitů platebních karet


3.2.2016  |  Monika Šimůnková, zpráva mBank

Ze strany klientů chodily žádosti o to, aby měli možnost měnit limity platebních karet přímo v mobilní aplikaci. Proto se jim mBank rozhodla vyhovět a přináší nové verze bankovní aplikace pro Android a iOS. Zákazníci také mohou nově volat na call centrum přímo z aplikace bez nutnosti další identifikace.



mBank pokračuje v rozšiřování funkcí bankovní aplikace. Banka přidává možnost měnit si limity platebních karet přímo v mobilní aplikaci, což byl podle mBank nejčastěji zmiňovaný požadavek ze strany klientů, kteří mobilní bankovnictví používají. Ti si tak nově mohou jednoduše nastavit výšku limitu pro bezhotovostní transakce, internetové platby či výběry z bankomatu.

mBank se kromě internetového bankovnictví zaměřuje na vývoj mobilních platforem. A kromě již zmiňované možnosti měnit limity, přišla ještě s jednou novinkou, s tzv. Click2Call. Tedy telefonátem přímo z prostředí aplikace.


„Kromě aktuálně uvedených verzí aplikací se majitelé nových iPhonů v průběhu několika týdnů mohou těšit na další aktualizaci, která přinese možnost přihlašování do aplikace pomocí otisku prstu,“ uvedl Bronislav Dvořáček, ředitel vývoje produktů a služeb mBank pro Českou republiku a Slovensko.


Žebříčky a přehledy:

Výhodou aplikace je, že se klient nemusí identifikovat bezpečnostními prvky a bankéř na telefonu má potvrzené, s kým hovoří. Zákazník si tak nemusí pamatovat telekód a přitom může bezpečně komunikovat přímo s bankou. Ověření je zajištěné v rámci aplikace a na jejím pozadí. V současné době mBank pokrývá svými aplikacemi všechny tři nejpoužívanější mobilní operační systémy - Android, iOS a Windows Phone.






Související články:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.