Přehled produktů


mBank znovu rozjela akci, při které klientům nabízí bonus za získání nového klienta


17.3.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva mBank



mBank přichází podruhé v letošním roce s akcí, kterou nazývá mKlub. Jde o benefit pro stávající i nové klienty, které banka odměňuje za doporučení a získání nového klienta pro účet mKonto nebo mKonto Business. Za jednoho nového klienta získá 500 korun stávající klient, který banku doporučil. Stejný obnos obdrží i nově získaný zákazník. Limit pro odměnu činí 2 500 korun v rámci akce, tj. nábor můžete opakovat maximálně pětkrát.

Podle mBank jde v opětovně zařazené akci s názvem mKlub o odměnu klientům za jejich za důvěru. Akce bude probíhat od 16. do 31. března. Banka odmění stávající i nové klienty za doporučení účtu mKonto nebo mKonto Business či za jeho založení. Tato akce doplňuje současně probíhající kampaň na mKonto s názvem „Získejte 500 Kč na mKonto či mKonto Business“.



Reklama:


Každý stávající klient, který má v současnosti u mBank zřízený osobní účet mKonto nebo podnikatelský účet mKonto Business, může mBank doporučit komukoliv ze svých přátel, známých či rodinných příslušníků. Za každého, kdo si následně založí v mBank nové konto, získá stávající zákazník 500 Kč, stejně jako nový zákazník. Během akce mKlub může klient, který už u mBank účet má, získat za doporučení svým přátelům a známým až 5 krát 500 korun, celkově tedy až 2 500 korun.


„O Velikonocích většině lidí peníze z účtu spíše ubývají. Novým klientům mBank na účet naopak přijde 500 Kč, stávajícím ale může za doporučení přitéct i 2500 Kč,“ říká Jana Fučíková, vedoucí týmu depozitních produktů pro Českou republiku a Slovensko. Své klienty o aktuálně probíhající akci mKlubu banka informuje prostřednictvím e-mailů, zpráv v internetovém bankovnictví, stejně jako v aplikaci na mobilních telefonech a také pomocí on-line bannerů.

Tento týden mBank oznámila, že její mobilní bankovnictví ve verzi pro iOS (pro Apple zařízení) již umožňuje přihlášení se do aplikace pomocí otisku prstu. Současně banka informovala, že intenzivně připravuje zavedení bezkontaktních platebních nálepek.




  



Související články:



   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2014 Scott & Rose, spol. s r.o.