Žebříčky Přehledy

Pojištění internetových rizik pomůže při zneužití identity či poškození pověsti. Nejvíc zajímá lidi ve věku 35 až 50 let


18.4.2016  |  Monika Šimůnková, zpráva ČSOB pojišťovny

Na internetu číhá stále se zvyšující počet rizik. Běžnému uživateli se bohužel dostávají omezené možnosti, jak se v takových případech bránit. ČSOB Pojišťovna proto začátkem roku uvedla na trh Pojištění internetových rizik. Přesto, že jde o novinku, se kterou se český pojistný trh teprve seznamuje, ČSOB Pojišťovna už uzavřela více než tisíc těchto pojistek. O produkt mají největší zájem zejména ženy a muži ve věku 35 až 50 let.


Internet je čím dál více plný hrozeb. Proto je důležité se před nimi dostatečně chránit. ČSOB Pojišťovna tak v České republice začátkem roku uvedla na trh Pojištění internetových rizik. I když se na českém pojistném trhu jedná o novinku, ČSOB Pojišťovna už uzavřela více než tisíc těchto pojistek. O produkt mají největší zájem zejména ženy a muži ve věku 35 až 50 let.

„V průměru nyní uzavřeme zhruba čtyřicet pojistek denně. Na to, o jak okrajový a nový typ pojištění se jedná, nás tato čísla příjemně překvapila. Je vidět, že internet, jako potencionální zdroj rizik a problémů pro život, vnímá řada lidí a cítí potřebu se chránit. S tím může právě naše pojištění pomoci,“ uvedl ředitel Odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny Michael Neuwirth.


Největší zájem o pojištění internetových rizik mají ženy a muži ve věku 35 až 50 let. Na tuto věkovou hranici připadá přes 40 % ze všech uzavřených smluv. „Co se týká zájmu o tento produkt z hlediska pohlaví, tak je to přesně padesát na padesát. Perličkou je, že máme už i skoro 30 klientů ve věkové hranici 75+. Je vidět, že internet, ale i rizika s ním spojená, jsou tématem celé populace,“ řekl Michael Neuwirth z ČSOB Pojišťovny.

Rozsah služeb pojišťovny


  • Nákup zboží na internetu: Při špatném dodání nebo nedodání zboží zakoupeného na internetu provedeme reklamační řízení pro zajištění správně objednaného zboží. V případě neúspěšného vyřízení reklamace pojišťovna zaplatí vzniklou škodu.
  • Zneužití platební karty: Při zneužití platební karty vám pomůže získat zpět odcizenou finanční částku. Případně vám poskytne finanční náhradu za vzniklou škodu.
  • Zneužití identity na internetu: Vznikne-li zneužitím identifikačních údajů na internetu finanční škoda, pojišťovna vám pomůže získat zpět odcizenou finanční částku nebo zajistí zrušení neoprávněného závazku. Případně vám uhradí vzniklou finanční škodu.
  • Poškození pověsti na internetu: Když dojde k poškození vaší pověsti na internetu nebo sociálních sítích, provede opatření k zamezení šíření negativních informací. Pomůže vám také odhalit zdroj šíření a domoci se omluvy.
  • Navíc IT asistence: Při problémech s výpočetní technikou, nainstalovanými programy, internetem nebo elektronikou, vám poskytne telefonickou konzultaci nebo se vzdáleně připojí k vašemu počítači a problém vyřeší.






Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.