Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Pojištění internetových rizik pomůže při zneužití identity či poškození pověsti. Nejvíc zajímá lidi ve věku 35 až 50 let
18.4.2016 | Monika Šimůnková, zpráva ČSOB pojišťovny
Na internetu číhá stále se zvyšující počet rizik. Běžnému uživateli se bohužel dostávají omezené možnosti, jak se v takových případech bránit. ČSOB Pojišťovna proto začátkem roku uvedla na trh Pojištění internetových rizik. Přesto, že jde o novinku, se kterou se český pojistný trh teprve seznamuje, ČSOB Pojišťovna už uzavřela více než tisíc těchto pojistek. O produkt mají největší zájem zejména ženy a muži ve věku 35 až 50 let.
Zobraz diskusi (0)
Internet je čím dál více plný hrozeb. Proto je důležité se před nimi dostatečně chránit. ČSOB Pojišťovna tak v České republice začátkem roku uvedla na trh Pojištění internetových rizik. I když se na českém pojistném trhu jedná o novinku, ČSOB Pojišťovna už uzavřela více než tisíc těchto pojistek. O produkt mají největší zájem zejména ženy a muži ve věku 35 až 50 let.
„V průměru nyní uzavřeme zhruba čtyřicet pojistek denně. Na to, o jak okrajový a nový typ pojištění se jedná, nás tato čísla příjemně překvapila. Je vidět, že internet, jako potencionální zdroj rizik a problémů pro život, vnímá řada lidí a cítí potřebu se chránit. S tím může právě naše pojištění pomoci,“ uvedl ředitel Odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny Michael Neuwirth.
Největší zájem o pojištění internetových rizik mají ženy a muži ve věku 35 až 50 let. Na tuto věkovou hranici připadá přes 40 % ze všech uzavřených smluv. „Co se týká zájmu o tento produkt z hlediska pohlaví, tak je to přesně padesát na padesát. Perličkou je, že máme už i skoro 30 klientů ve věkové hranici 75+. Je vidět, že internet, ale i rizika s ním spojená, jsou tématem celé populace,“ řekl Michael Neuwirth z ČSOB Pojišťovny.
Rozsah služeb pojišťovny
Nákup zboží na internetu:
Při špatném dodání nebo nedodání zboží zakoupeného na internetu provedeme reklamační řízení pro zajištění správně objednaného zboží. V případě neúspěšného vyřízení reklamace pojišťovna zaplatí vzniklou škodu.
Zneužití platební karty:
Při zneužití platební karty vám pomůže získat zpět odcizenou finanční částku. Případně vám poskytne finanční náhradu za vzniklou škodu.
Zneužití identity na internetu:
Vznikne-li zneužitím identifikačních údajů na internetu finanční škoda, pojišťovna vám pomůže získat zpět odcizenou finanční částku nebo zajistí zrušení neoprávněného závazku. Případně vám uhradí vzniklou finanční škodu.
Poškození pověsti na internetu:
Když dojde k poškození vaší pověsti na internetu nebo sociálních sítích, provede opatření k zamezení šíření negativních informací. Pomůže vám také odhalit zdroj šíření a domoci se omluvy.
Navíc IT asistence:
Při problémech s výpočetní technikou, nainstalovanými programy, internetem nebo elektronikou, vám poskytne telefonickou konzultaci nebo se vzdáleně připojí k vašemu počítači a problém vyřeší.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Velké srovnání termínovaných vkladů
V říjnu ceny povinného ručení vzrostly
Češi nerozumí životnímu pojištění, skoro polovina jich žádné nemá
Průměrně si pobudeme v nemocnici 6 dní v roce. Kolik vám nabídne pojišťovna za každý takový den?
Pátý díl seriálu o rizikovém životním pojištění popisuje produkt Bez Obav od ČSOB pojišťovny
Žebříčky a přehledy:
Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.