Žebříčky Přehledy

Česká pojišťovna v rámci inovace cestovního pojištění navýšila limit na léčebné výlohy


2.6.2016  |  Monika Šimůnková, zpráva České pojišťovny

Společně s přicházejícím létem a začínající sezónou dovolených se dostává do popředí zájmu cestovní pojištění. Pocit bezpečí a jistota pomoci jsou při cestování pro Čechy stále důležitější. Proto se v této souvislosti rozhodla Česká pojišťovna od 1. června 2016 zavést několik novinek.


S blížícím se obdobím dovolených začínají pojišťovny soustředit své síly především na cestovní pojištění. S novinkami přišla i Česká pojišťovna. O změnách v cestovním pojištění pak dává vědět v rámci nové letní kampaně.

Zásadní novinkou cestovního pojištění od České pojišťovny je navýšení limitu na léčebné výlohy a asistenci na 100 milionů korun, a to po celém světě a bez zvýšení ceny pojistného.

V reakci na současnou bezpečnostní situaci přichází pojišťovna v rámci léčebných výloh také s novým limitem ve výši 3 milionů korun na pojistnou událost, která vznikne v důsledku teroristického útoku. Další novinkou je rozšíření nabídky limitů pro pojištění zavazadel až na 50 tisíc korun.


Se změnami v cestovním pojištění, které Česká pojišťovna přichystala, startuje i nová reklamní kampaň. Ta bude veřejnost o všech novinkách.

Kampaň bude probíhat během letní sezóny, tedy od 6. června do poloviny září. K vidění bude online i na outdoorových plochách. Klíčovým prvkem kampaně bude nový vizuál informující o stamilionovém limitu na léčebné výlohy. Kampaň pro Českou pojišťovnu připravila agentura Young&Rubicam Praha
   







Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.