Žebříčky Přehledy

ČSOB přichází se speciální platební kartou určenou pro ženy


12.5.2017  |  Zdeněk Bubák, zpráva ČSOB

Podle údajů ČSOB bylo v loňském roce platebními kartami klientů ČSOB a Ery / Poštovní spořitelny uskutečněno přibližně 8,5 milionu nákupů u obchodníků s módou. Za oblečení, obuv a další módní doplňky tak klienti banky utratili loni celkem 8,5 miliardy korun. Ve většině případů nakupovaly ženy. Tato čísla tedy potvrzují, že ženy nakupování mají rády. ČSOB se proto rozhodla nabídnout svým klientkám speciální platební kartu s názvem OnaDnes. Podobnou kartu s názvem LadyKarta nabízí již delší dobu Komerční banka.


Kartu OnaDnes si můžou klientky ČSOB a Ery / Poštovní spořitelny pořídit od 15. května, kdy bude také zahájen nákupní týden Nákupy OnaDnes, jehož generálním partnerem je ČSOB ve spolupráci s Mastercard.

V průběhu června pak ČSOB a Era / Poštovní spořitelna doplní podle slov Miloše Minčiče, manažera inovativních služeb ČSOB, kartu OnaDnes do mobilní aplikace NaNákupy, kam si budou moci majitelky karty nahrát také věrnostní kartičky svých oblíbených obchodníků.

Ve vybraných internetových obchodech budou majitelky karty OnaDnes nakupovat po celý rok se slevou.



Karta OnaDnes od ČSOBKarta OnaDnes je standardní bezkontaktní platební karta Mastercard, která je nabízena ve formě debetní i kreditní karty. Požádat o ni může na všech pobočkách ČSOB, Finančních centrech a pobočkách České pošty se specializovanou bankovní přepážkou. Založení a vedení karty je zdarma a majitelka díky ní získá okamžitou slevu či jiné benefity u 14 partnerů a další by měly podle ČSOB v průběhu roku přibývat.

Přehled debetních platebních karet nabízených českými bankami najdete zde

„Z našich statistik vidíme, že supermarkety jsou nejčastějším místem, kde vytahujeme platební kartu. Útraty za módu sice patří k těm méně častým, nicméně ne zanedbatelným. Nákupy oblečení, obuvi a dalších módních doplňků jsou doménou žen, pouze čtvrtinu transakcí provádějí muži. Zboží, které kupují, bývá navíc většinou určeno ženám. Zvýšené útraty za módní zboží evidujeme na konci roku, což je dáno nejenom obdobím Vánoc, ale také dražší „módní výbavou“ na zimu,“ uzavírá Jan Zahradníček, analytik produktů ČSOB.

Přehled kreditních platebních karet nabízených českými bankami najdete zde






Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.