Žebříčky Přehledy

Slavia pojišťovna zrychluje likvidaci pojistné události vozidla


22.2.2019  |  Zdeněk Bubák, Slavia pojišťovna

V případě vzniknu pojistné události na motorovém vozidle se obvyklá doba, která je potřebná k jejímu vyřízení, pohybuje v řádech dnů nebo i týdnů. Slavia pojišťovna informovala, že za využití digitálních technologií zkrátila procesní lhůty pro likvidaci pojistných událostí u motorových vozidel na minimum, a to do jednoho dne, tedy do 8 hodin od dodání posledního dokladu.


„V důsledku zrychlení služeb v oblasti likvidace vozidel je až 90 % škod vyřízeno do jednoho dne, respektive do 8 hodin od dodání posledního dokladu. Až 80 % škod, u kterých jsou finance na servis vypláceny formou krycího dopisu, je zlikvidováno do 180 minut od doručení faktury,“ uvádí ředitel oddělení likvidace Slavia pojišťovny Karel Přibyl.

Přehled nabídky autopojištění najdete zde

 „V případech likvidace poškození čelních skel automobilů umožňujeme našim klientům pohodlné a především okamžité provedení prohlídky svým vlastním mobilním telefonem, i bez nutnosti stahování speciální aplikace. Pokud tedy přímo klient, nebo klientem zplnomocněný autoservis dodá potřebné podklady a fotodokumentaci, není třeba ztrácet čas čekáním na fyzickou prohlídku prováděnou technikem pojišťovny. Aktuálně tedy mimo jiné pracujeme i na možnosti okamžité prohlídky vozidla „na dálku“ i v případě tzv. „plechových“ škod. Při likvidacích poškození čelních skel se nám tento postup již osvědčil a expresní vyřízení většiny škodních událostí bez zbytečných prostojů chceme klientům dopřát v maximálně možné míře,“ dodává Přibyl.


Žebříčky a přehledy:


Klienti se statusem VIP nebo ti, kteří svěří opravu některému ze smluvních partnerů Slavia pojišťovny, nemusí na likvidaci vystavených krycích dopisů čekat déle než 60 minut. Ke zrychlení procesu likvidace pojistných událostí na vozidlech přispívají i další technologická vylepšení. Slavia pojišťovna využívá např. aplikaci pro automatizované a rychlé vyhodnocování indicií případného pojistného podvodu. Aplikace umí sama zkontrolovat, zda jsou poskytnuté podklady a informace v pořádku a likvidátor se tak může plně soustředit pouze na výplatu plnění.

Digitalizace se ve Slavia pojišťovně promítá rovněž do evidence dokladů a jejich správy. Stále více klientů totiž využívá možnosti čistě digitální komunikace a pojistné události hlásí přes webové stránky, email nebo telefonicky. Slavia pojišťovna tvrdí, že bude trendu upuštění od využití tištěných formulářů ze strany klientů dále vycházet vstříc. Tradiční papírové formuláře ale budou nadále k dispozici pro ty, kdo elektronické komunikace z různých důvodů nechtějí nebo nemohou plně využít.



Nejvíce klientsky oceňovanými výhodami likvidace pojistných událostí u Slavia pojišťovny jsou:
  • svobodná volba autoservisu bez povinnosti využití smluvního partnera
  • rychlost likvidace
  • neodečítání amortizací, popř. další způsoby snižování nároků na plnění.






Související články:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.