Žebříčky Přehledy

ČMSS spustila nové internetové bankovnictví Klientská zóna


1.3.2019  |  Zdeněk Bubák, zpráva ČMSS

Českomoravská stavební spořitelna spustila nové internetové bankovnictví s názvem Klientská zóna. Nové rozhraní umožňuje oproti původní verzi i aktivní operace, nabízí větší klientský komfort a rozsah služeb.


ČMSS nabízí nově klientům internetové rozhraní Klientská zóna. Oproti dosavadní aplikaci MojeLiška umožňuje i aktivní operace. „V nové Klientské zóně lze například podepisovat online žádosti o eÚvěry, zákazníci zde najdou i všechny potřebné informace o stavu svých spořicích, úvěrových i meziúvěrových účtů,“ vysvětlil marketingový ředitel ČMSS Martin Lauer.

Standardem bude i fakt, že nová zóna bude sloužit jako úložiště dokumentů tak, aby ČMSS v blízké budoucnosti mohla co nejvíce papírových dokumentů nahradit elektronickou komunikací s klientem. „Již letos na začátku roku jsme více než 120 tisícům klientů poslali elektronický roční výpis namísto papírového. Toto číslo s novou Klienstkou zónou výrazně poroste,“ dodal Martin Lauer.


Žebříčky a přehledy:


Klientská zóna kromě rozšířené funkčnosti nabízí i vysokou míru bezpečnosti a moderní responzivní design umožňující i obsluhu přes mobil či tablet.

Na novou verzi internetového bankovnictví již ČMSS postupně migrovala několik desítek tisíc klientů. Cílem je převést všechny stávající uživatele aplikace MojeLiška a zároveň nabízet Klientskou zónu i všem novým klientům. Stávající MojeLiška bude klientům k dispozici
do konce března.

„V rozvoji elektronické obsluhy klientů budeme dále pokračovat. Loni jsme v pilotním provozu zavedli poskytování eÚvěrů, letos budeme pokračovat ve větší digitalizaci našich služeb,“ uzavřel Martin Lauer.







Související články:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.