Žebříčky Přehledy

Allianz představila novou klientskou komunikační platformu NaDotek


30.5.2019  |  Zdeněk Bubák, zpráva Allianz

Nová komunikační platforma Allianz NaDotek umožňuje sdílení obrazovky s klientem. Ten tak snadno propojí svůj počítač, telefon či tablet se zástupcem pojišťovny. Stačí k tomu pouze e-mail, bez nutnosti stahovat nebo instalovat jakýkoliv další software.  


Allianz NaDotek propojí klienta se zástupcem Allianz, aby se oba mohli ve stejnou chvíli dívat na dokument, o kterém hovoří. Díky tomu přehledně projednají konkrétní pasáže společného textu.

“Po celou dobu komunikace má klient na obrazovce také fotografii a telefonní číslo zástupce Allianz, se kterým společné dokumenty probírá. Není to pro něho anonymní volající, ale důvěryhodný průvodce světem pojištění,” říká ředitel Market Managementu Allianz pojišťovny Martin Dolanský.

Odpadá e-mailová komunikace, předávání souborů a doplňující telefonáty. Sdílené obrazovky umožní podle Allianz věci rychle dotáhnout během jednoho hovoru.


Žebříčky a přehledy:


Propojené obrazovky navíc zvyšují transparentnost informací a pomáhají klientům pochopit všechny produkty a služby. Bezpečnostní standardy komunikační platformy Allianz NaDotek zajišťují podle pojišťovny ochranu soukromí a osobních údajů.

Kromě výhod na straně klienta přináší novinka benefity i pro pojišťovnu, které mimo jiné umožňuje např. snižovat cestovní náklady a využívat vzdálené připojení svých zástupců.








Související články:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.