Žebříčky Přehledy

Mobilním telefonem ovládá svůj účet již 700 tisíc klientů Komerční banky


1.8.2019  |  Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky

Téměř 45 procent klientů Komerční banky, tedy 700 tisíc, již ovládá svůj účet přes mobilní telefon. Meziročně došlo k nárůstu o 33 %. Zajímavostí je, že každé druhé přihlášení do mobilní bankovní aplikace Komerční banky je přes biometriku – otisk prstu nebo Face ID. Měsíční objem plateb zadaných přes chytrý telefon je téměř 6,5 miliardy korun.


Nedávno jsme vás informovali v článku: "Které banky vám umožní platit bezkontaktně mobilem?" o nabídce českých bank v oblasti placení mobilním telefonem či různými typy nositelné elektroniky, jako jsou např. chytré hodinky a sportovní náramky. Tato oblast má dva lídry, a to Komerční banku a MONETA Money Bank. Dnes vám přinášíme informaci o tom, kolik klientů využívá tzv. mobilní bankovnictví u jedné z těchto dvou bank, a to u Komerční banky.

Komerční banka informovala o tom, že její mobilní bankovnictví využívá 700 tisíc klientů, což je 45 % všech zákazníků. Banka také tvrdí, že tento podíl je největší ze všech bank na českém trhu. Podíl klientů ovládajících svůj účet mobilem také u této banky rychle roste, a to o 33 % za poslední rok.

„Komerční banka má největší podíl klientů vyžívajících mobilní bankovnictví. Zájem začal růst zejména poté, co jsme klientům nabídli bezpečnostní řešení Trusteer od IBM a zavedli řadu inovativních prvků, jako například Face ID (identifikace obličejem), potvrzování transakcí otiskem prstu nebo propojení na chytré hodinky Apple Watch a Android Wear. Klienti se už nyní mohou těšit na úplně novou generaci Mobilní banky i Mobilní banky Business pro platformu iOS a na zjednodušení aplikací na platformě Android, které obohatíme i o tmavý motiv (dark mód),“ uvedl David Barczi, digital channels tribe leader Komerční banky.


Žebříčky a přehledy:


Komerční banka se prý zaměřuje rovněž na to, aby bylo ovládání mobilního bankovnictví jednoduché, rychle a intuitivní. Proto také na jeho vylepšování spolupracuje přímo s klienty. Tento postup se jí údajně osvědčil a bude v něm i nadále pokračovat.

Prostřednictvím mobilního telefonu využívají klienti stále častěji i další služby. Například v červnu uzavřelo 2579 klientů cestovní pojištění přes Mobilní banku a 908 investovalo do podílových fondů Amundi.







Související články:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.