Přehled produktů


Pojišťovna Aegon se spojuje s NN


2.10.2019  |  Zdeněk Bubák, zpráva NN Životní pojišťovny



NN Životní pojišťovna, která již oznámila koupi a převzetí pojišťovacích aktivit skupiny Aegon v České republice, získala všechny souhlasy regulátorů k uskutečnění fúze. K 1. říjnu 2019 proto došlo se schválením České národní banky ke sloučení obou pojišťoven. Aegon Pojišťovna zanikne a NN Životní pojišťovna se stane nástupnickou společností s celkem asi 400 tisíci klientů a pozicí třetí největší životní pojišťovny v ČR. Pro klienty pojišťovny Aegon ani NN se nic nemění – nadále mají nárok na stávající produkty a služby.

Většině klientů pojišťovny Aegon v ČR již dorazil dopis, který je o změně vlastníka informuje a shrnuje veškeré související praktické informace. „Všechny klienty ujišťuji, že se pro ně nic nemění. I po sloučení obou pojišťoven zůstávají podmínky jejich smlouvy i kvalita životního pojištění zcela zachovány. Nemusí nic zařizovat ani měnit,“ říká Maurick Schellekens, generální ředitel NN ČR.

Nizozemská finanční skupina NN podniká v 18 zemích světa a poskytuje služby 17 milionům klientů, zejména v oblasti životního pojištění, důchodového spoření a investic. Loni v létě oznámila koupi životní pojišťovny Aegon v České republice a životní pojišťovny a důchodové správcovské společnosti Aegon na Slovensku za 155 milionů eur. Po dokončení transakce na začátku roku nyní v ČR dochází k právní fúzi obou společností.

NN Životní pojišťovna působí na českém trhu již od roku 1992, kdy pod názvem Nationale-Nederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění.


Žebříčky a přehledy:


Nová NN a Martina Sáblíková



Zatímco značka Aegon od října přestane působit na českém trhu, NN plánuje další posílení své viditelnosti a chystá na příští rok inovovanou nabídku produktů a služeb zákazníkům.

„Cítíme se zavázáni i nadále poskytovat všem našim zákazníkům kvalitní služby, na které jsou zvyklí.  Zároveň je ale před námi výzva vybudovat novou NN tak, aby si k nám našli cestu i ti, kteří nás dosud míjeli,“ sděluje svou vizi generální ředitel NN ČR, která kromě životního pojištění nabízí také spoření na penzi se státní podporou.

NN Životní pojišťovna navázala partnerství s českou rychlobruslařkou a několikanásobnou mistryní světa Martinou Sáblíkovou. Ta byla mnoho let tváří Aegonu v Česku a nyní její podpora přechází pod NN.

Martina Sáblíková je také součástí aktuální reklamní kampaně NN. Ta odstartuje 21. října a poběží v první vlně až do konce roku nejen formou TV spotu, ale obšírněji také v online kampani.

Na tvorbě reklamní kampaně se podílelo Studio by Creative Dock spolu s produkční společností Punk Film. Svůj hlas spotům propůjčil herec Michal Dlouhý.

NN Group

NN Group působí v 18 zemích, kde poskytuje služby 17 milionům klientů, o které pečuje 15 000 zaměstnanců. NN navazuje na 170letou tradici v oboru finančních služeb a její název je odkazem na pojišťovnu Nationale-Nederlanden, pod jejíž vlajkou NN v minulosti působila i v České republice. NN Group se celkově zaměřuje především na životní pojištění, důchodové spoření a investiční management, v některých zemích ale poskytuje i bankovní a další finanční služby.

NN Životní pojišťovna

NN Životní pojišťovna působí na českém trhu již od roku 1992, kdy pod názvem Nationale-Nederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění. NN Životní pojišťovna je držitelem ocenění Superbrands 2016, 2018 a 2019, její produkty se pravidelně umisťují na předních místech v oborových soutěžích a získala stříbro mezi životními pojišťovnami podle výzkumu Hospodářských novin „Nejlepší pojišťovna 2018“. V soutěži „Finparáda.cz – Finanční produkt roku 2018“ se flexibilní životní pojištění NN Smart umístilo na 2. místě v kategorii „Investiční životní pojištění“ a rizikové životní pojištění NN Život na 2. místě v kategorii „Rizikové životní pojištění“.

NN Penzijní společnost

NN Penzijní společnost začala nabízet soukromé spoření na penzi v roce 1995 jako jedna z prvních společností v České republice. Za 20 let působení v ČR připsala klientům zhodnocení ve výšce 5 miliard korun. V roce 2013 klientům přinesla inovativní řešení správy soukromého spoření na penzi v podobě on-line portálu Moje NN, který postupně rozšířila i na správu životní pojištění. NN Penzijní společnost je držitelem ocenění Superbrands 2017. V soutěži „Finparáda.cz – Finanční produkt roku 2017“ se NN Penzijní společnost umístila na 3. místě v kategorii „Doplňkové penzijní spoření“.



Reklama:







  



Související články:



   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2014 Scott & Rose, spol. s r.o.