Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Digitální poradenství skrze George v mobilu využívá již více než třetina klientů Spořitelny
16.12.2019 | Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
Více než třetina klientů České spořitelny, tedy přes 700 tisíc uživatelů mobilního bankovnictví George, měla možnost se po přihlášení do mobilní aplikace setkat s nějakou automaticky generovanou radou od banky. Cílem těchto rad je připomínat klientovi, jak postupovat při zablokování karty, nastavit PIN ke kartě, pohlídat si platnost trvalých příkazů či ukládat účtenky. Klientům tak banka díky digitálnímu poradenství nabízí
v reálném
rady na míru. Ty se zobrazí na základě analýzy chování a potřeb klienta.
Zobraz diskusi (0)
„Zkvalitňování digitálního poradenství přímo v mobilu je jednou z našich priorit pro příští rok. Digitální platby nám umožňují provádět transakční analýzy a navrhovat finanční plány, které jim pomohou k prosperitě,” říká Marek Blaha, který odpovídá za prodej a péči segmentu retailových klientů v České spořitelně.
Žebříčky a přehledy:
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde
Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
„Dobré rady (tj. digitální poradenství - pozn. redakce) jsme poprvé klientům představili v internetovém bankovnictví před dvěma lety. Od letošního dubna se klientům zobrazují i v mobilním bankovnictví George. Jejich počet postupně roste a již nyní máme několik desítek různých typů užitečných rad. Zobrazují se takřka v reálném čase a díky tomu umíme klientovi radu vystavit do několika hodin od zjištění potřeby - například, pokud má nedostatečný zůstatek hotovosti nebo cestuje v zahraničí,” doplnila Monika Hovorková, šéfka Engagement tribu České spořitelny.
Zájem klientů o rady v mobilní aplikaci George ukazuje banka i na svých statistikách. Zatímco míra proklikovosti (CTR) dosahuje u reklamních formátů v průměru okolo 2 %, u tzv. dobrých rad v mobilu je proklikovost několikanásobně vyšší. 4 z 10 klientů (39,6 %) má po zobrazení banneru zájem kliknout na dobrou radu s cílem získat více podrobností. Aktuálně má Česká spořitelna v mobilní aplikaci George téměř 100 dobrých rad. Jejich počet se prý zvyšuje a zároveň se budou stále přizpůsobovat na míru konkrétním klientům.
Související články:
V aplikaci George lze nově podat žádost o vrácení platby odeslané na špatný účet
Mobilní George umí nově odeslat zahraniční platby i v jiné měně než v eurech
Česká spořitelna nabízí slevu 20 procent na nákup v Albertu
Česká spořitelna umožňuje nákup zlatých slitků v mobilním bankovnictví
Klienti České spořitelny mohou reklamovat platbu v mobilní aplikaci
Jak tzv. dobrá rada v Georgi v mobilu vypadá
Autor: Česká spořitelna
Ukázka tzv. dobré rady, pokud je klient v zahraničí
Autor: Česká spořitelna
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.