Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Air Bank přidala do mobilního bankovnictví nové funkce
30.1.2020 | Zdeněk Bubák, zpráva Air Bank
Air Bank informovala o tom, že její mobilní aplikaci My Air má v mobilu přes 60 procent jejích klientů. Nově je v aplikaci možné zažádat o takzvanou bankovní mobilitu. Mezi novinky v My Air z poslední doby patří také potvrzování online karetních transakcí nebo možnost otevření spořicího a dalšího běžného účtu.
Zobraz diskusi (0)
Změna banky prostřednictvím procesu nazvaného bankovní mobilita není u
Air Bank
žádná novinka. Umožňuje ji na svých pobočkách už osm let, tj. od zahájení činnosti banky. Od loňského roku ale mohou klienti Air Bank o mobilitu požádat i online prostřednictvím internetového bankovnictví. Nyní Air Bank žádost o mobilitu přidala také do mobilního bankovnictví.
„Klient nás může v aplikaci My Air nově požádat o zrušení účtu, který má v jiné bance. My se pak za něj postaráme o to, aby byl původní účet zrušen a aby mu druhá banka případný zůstatek převedla na jeho účet, který má u nás. Pokud si to přeje, přenastavíme mu i platební příkazy. Klient ušetří čas, protože nemusí kvůli zrušení účtu chodit na žádnou pobočku – ani na pobočku své původní banky, ale ani na tu naši. Vše zařídí online ze svého mobilu,“ říká Filip Zavřel, vedoucí Oddělení každodenních služeb Air Bank.
Žebříčky a přehledy:
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde
Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Banka uvádí, že pro řadu jejích klientů je mobilní aplikace hlavním kanálem
pro správu bankovních účtů
. Od loňského roku je možné účet v Air Bank založit přímo v mobilní aplikaci. Tímto způsobem nyní do Air Bank přichází každý třetí nový klient.
„Když si klient otevře v Air Bank účet přes mobil, přirozeně očekává, že i ostatní služby zvládne zařídit v aplikaci. A to je i naším cílem. Proto jsme například nedávno do mobilního bankovnictví přidali možnost otevření spořicího účtu a dalšího běžného účtu,“ dodává Zavřel.
Běžných účtů může mít klient u
Air Bank
až deset a každý může používat na něco jiného. Jeden účet může mít vyčleněný pro svou osobní potřebu, druhý účet na společné výdaje domácnosti a třetí třeba na online nákupy.
Od ledna letošního roku mohou klienti Air Bank mobilní aplikací My Air potvrzovat také platby kartou na internetu. Air Bank tímto krokem reagovala nejen na nové povinnosti vyplývající z evropské směrnice PSD2, ale nový způsob potvrzování zároveň přinesl i zjednodušení klienty banky.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Air Bank spustila potvrzování plateb kartou na internetu pomocí mobilu
Klienti Air Bank si mohou přes mobil nově zařídit kontokorent
Mobilní aplikaci Air Bank má už 300 tisíc lidí, tedy téměř každý druhý klient
Air Bank zveřejnila, jak klienti využívají placení mobilem po prvním měsíci existence této služby
Zájem klientů Air Bank o placení mobilním telefonem je prý velký
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.