Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Jaké produkty lze u jednotlivých bank sjednat a spravovat on-line?
27.3.2020 | Jan Bachura, Zdeněk Bubák
Některé banky v současné době, kdy platí omezení volného pohybu osob kvůli pandemii koronaviru, zkracují provozní hodiny svých poboček, případně menší pobočky úplně zavírají (
více zde
). Banky své klienty zároveň vyzývají, aby pobočky nenavštěvovali, pokud to není nezbytně nutné, a co nejvíce transakcí prováděli na dálku, tj. on-line přes webové stránky banky (zpravidla pro nové klienty) nebo internetové či mobilní bankovnictví (pro stávající klienty).
Zobraz diskusi (3)
Níže uvedená tabulka uvádí přehled parametrů a produktů, které lze spravovat či sjednat online přes webové stránky banky nebo internetové či mobilní bankovnictví:
On-line sjednání a správa běžného účtu, karet a spoření
Parametr / Banka
Sjednání
Změna limitů debetní karty
Zamknutí debetní karty***
Sjednání spořicího účtu
Běžného účtu**
Internetového bankovnictví
Mobilního bankovnictví
Air Bank
Banka CREDITAS
Česká spořitelna
ČSOB
Equa bank
Fio banka
Komerční banka
mBank
MONETA Money Bank
Raiffeisenbank
Sberbank*
UniCredit Bank
Zdroj: Scott & Rose
* Sberbank nabízí sjednání běžného účtu online pouze v případě běžného účtu s názvem FÉR konto OPTIMAL, který se řadí mezi „prémiové“ účty
** včetně sjednání debetní karty
*** jedná se o dočasné zamknutí debetní karty pro realizaci platebních transakcí
Žebříčky a přehledy:
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde
Přehled celé nabídky úvěrů - zde
On-line sjednání a správa hypotéky, půjčky, KTK a investice
Parametr / Banka
Sjednání
Spořicího účtu
Hypotéky
Půjčky
Kontokorentu
Kreditní karty
Investice
Air Bank
nenabízí*
Banka CREDITAS
nenabízí*
nenabízí*
nenabízí*
Česká spořitelna
pouze úprava limitů
pouze změny
ČSOB
Equa bank
nenabízí*
Fio banka
nenabízí*
Komerční banka
mBank
nenabízí*
MONETA Money Bank
Raiffeisenbank
pouze změny
Sberbank*
nenabízí*
UniCredit Bank
Zdroj: Scott & Rose
* nenabízí = banka vůbec nenabízí daný produkt nebo službu
V případě, že banka nabízí sjednání běžného účtu online, poskytuje k němu automaticky i internetové bankovnictví. Klient následně od banky obdrží přihlašovací údaje. Pro jeho aktivaci tak není nutné navštívit pobočku banky.
Mobilní bankovnictví lze u všech bank rovněž aktivovat „z domova“, není nutné navštívit pobočku banky. Zpravidla se mobilní bankovnictví aktivuje spárováním s internetovým bankovnictvím.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Komerční banka spustila v aplikaci KB Klíč novou funkci MůjPodpis
Komerční banka nasazuje do multibankingu další tři banky, z toho poprvé i jednu zahraniční
Klienti Komerční banky mohou nově nahlížet na své účty u pěti dalších bank
Komerční banka nám exkluzivně představila digitální novinky na rok 2018
Nový reklamní koncept Komerční banky: Pomáháme vám plnit vaše plány a sny
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.