Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Klienti ČS mohou v Georgi nově spravovat své penzijní spoření
4.6.2020 | Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
V internetovém bankovnictví George mohou klienti od začátku června nově spravovat on-line své penzijní spoření. Nejčastější požadavky si vyřídí sami bez nutnosti kontaktovat bankéře. Česká spořitelna - penzijní společnost je s počtem téměř 942 tisíc klientů penzijního spoření druhou největší společností na trhu a jedničkou v doplňkovém penzijním spoření.
Zobraz diskusi (0)
Česká spořitelna - penzijní společnost uvádí, že úspory klientů, které byly vloženy do účastnických fondů jejího doplňkového penzijního spoření, se v roce 2019 zhodnotily o 2,6 % až 18,8 %. A na základě zisku Transformovaného fondu ve výši 1,2 miliardy Kč dosáhlo připisované zhodnocení penzijního připojištění za rok 2019 úrovně 1,7 %.
Žebříček doplňkového penzijního spoření na Finparádě.cz
„Penzijní spoření je mezi klienty dlouhodobě jedním z nejoblíbenějších spořicích produktů, který představuje stabilní zhodnocení klientských aktiv. Jsem proto rád, že touto inovací zvýšíme klientům komfort v podobě snadné správy plně on-line. Nyní pracujeme na tom, aby klienti mohli do konce roku jednotlivé požadavky řešit on-line i z prostředí mobilní aplikace,” říká Roman Choc, který vede tribe Wealth Management v České spořitelně.
Žebříčky a přehledy:
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde
Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Co všechno je nově možné v Georgi upravovat u Penzijního spoření
Změna výše vlastního příspěvku
Oznámení příspěvku zaměstnavatele
Nastavení doplňkových služeb (SMS komunikace, E-mailová komunikace, Příspěvek na míru)
Změna oprávněných a určených osob
Sjednání výsluhové či invalidní penze, změna poměru mezi starobní a výsluhovou penzí
Pokud klient bude chtít provést nějakou z výše zmíněných změn, stačí, aby se přihlásil do internetového bankovnictví George a svůj požadavek vyřídil přímo zde. Potvrzení o přijetí požadavku klient vždy obdrží e-mailem a po jeho zpracování ho Česká spořitelna - penzijní společnost o provedené úpravě smlouvy informuje písemně (kromě změn doplňkových služeb). Výsledný stav se klientovi vždy zobrazí v digitálním bankovnictví George.
Zdroj: ČS
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Jak se zabezpečit na stáří
Česká spořitelna spouští jako první banka chatbota na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví
Česká spořitelna zahájila převod milionu klientů na nové internetové bankovnictví, které se jmenuje George
Internetová forma podání platebních příkazů zvyšuje svoji dominanci nad klasickou papírovou formou
Virus ohrožuje klienty České spořitelny
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.