Přehled produktů


ČSOB na podzim spustí digitální hlasovou asistentku Kate


21.6.2020  |  Zdeněk Bubák, zpráva ČSOB



Belgická finanční skupina KBC, do níž patří i ČSOB, přišla s novým projektem - s osobní digitální asistentkou Kate založenou na umělé inteligenci. Kate zákazníkům pomůže ovládat mobilní aplikace pro zákazníky z řad občanů. První na řadě bude Belgie a Česko. ČSOB nabídne Kate od letošního listopadu, a to v rámci mobilní aplikace DoKapsy.

KBC se rozhodla zaměřit se s Kate na mobilní aplikace pro retailový segment v Česku a Belgii. V případě aplikace ČSOB DoKapsy bude Kate umět klientům už letos pomocí hlasového ovládání zajistit třeba cestovní pojištění, pojištění domácích zvířat, vyřešit ztrátu nebo krádež kreditní či debetní karty nebo porovnat ceny poskytovatelů energií.

V příštím roce pak pokročí k řešení dalších situací v mobilních aplikacích Smartbanking a CEB Mobil, včetně hlasového ovládání placení.


Žebříčky a přehledy:


Online uzavírání nových běžných účtů nebo online investování letos roste u ČSOB dvouciferným tempem a vstupní branou k produktům a službám se stává jednoznačně chytrý mobilní telefon. Počet uživatelů mobilního bankovnictví v 1. čtvrtletí meziročně vzrostl o 39 procent. Vylepšeními služeb letos procházejí klíčové mobilní aplikace - Smartbanking pro retail a firemní CEB.

„Koronavirová pandemie jasně ukázala, že rostoucí počet klientů se přiklání k digitálním řešením, a že se zvyšují nároky, které na tato řešení kladou. S Kate podniká KBC obrovský krok kupředu, pokud jde o služby pro klienty. KBC řadí své klienty na první místo a implementací této strategie přenáší svůj bankopojišťovací model a klientský prožitek na vyšší úroveň,“ uvedl John Hollows, generální ředitel ČSOB.

Podle ČSOB skupina KBC projekt Kate v listopadu zatím spustí záměrně s omezeným počtem možností. Kate se tak prý bude moci rychle učit a obratem se aktualizovat a dále rozvíjet.



Reklama:



Aplikace DoKapsy je jednou z novinek ČSOB pro letošní rok. Nyní umožňuje spravovat platební karty a digitalizovat je do aplikace Google Pay, sledovat všechny platby nebo shromáždit věrnostní karty a využívat jejich výhody. „DoKapsy bude sloužit jako platforma primárně pro použití nebankovních služeb, které pomáhají našim klientům v každodenním životě. Jednou z funkcí bude parkování v řadě měst po celé ČR. Již nyní pracujeme na přidávání dalšího obsahu v oblasti mobility a nakupování. V příštím roce bude zpřístupněna i pro neklienty,“ poukázala Michaela Lhotková, výkonná ředitelka ČSOB pro platební řešení a inovace.




  



Související články:



   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2014 Scott & Rose, spol. s r.o.