Žebříčky Přehledy

ČPP nabízí slevu 20 procent na havarijním pojištění


13.4.2021  |  Jan Bachura, zpráva České podnikatelské pojišťovny

Česká podnikatelská pojišťovna připravila na letošní motoristickou sezónu pro své klienty SUPER povinné ručení se slevou 20 procent na havarijní pojištění v rámci jedné smlouvy. Akční nabídka je časově omezena a platí jen do konce června.


Motoristů, kteří si sjednávají u svého vozidla pouze samotné povinné ručení, ubývá. Naopak přibývá těch, kteří poptávají navíc i dobrovolné havarijní pojištění či některý z pojistných doplňků k povinnému ručení. Česká podnikatelská pojišťovna těmto motoristům vychází vstříc svojí jarní nabídkou. Obsahuje povinné ručení SUPERPOV v kombinaci s havarijním pojištěním v rozsahu havárie, živel, odcizení a vandalismus na jedné smlouvě, tedy sjednané současně. Klient tak získá slevu 20 % na havarijní pojištění a dárek v podobě Sphere karty pro výhodné nákupy. Slogan marketingové kampaně, která představuje tuto nabídku, zní „Sešrotujte si to v hlavě dřív než na silnici“.


Žebříčky a přehledy:


„Majitel auta by si před uzavřením pojistné smlouvy měl nechat projít v hlavě, co od pojištění očekává, čeho se nejvíc obává a uvědomit si, jak hodně a kde bude dané vozidlo provozovat. Bude-li jezdit často na chalupu, výlety, ale i do zahraničí, měl by v této souvislosti zvážit vyšší limity povinného ručení,“ vysvětluje ředitelka marketingu a PR Jolana Kolaříková. A dodává: “Bude-li se jednat o novější vozidlo, pak je skoro nutností volba některého z havarijních pojištění, připojištění skel a řidiči by neměli zapomenout i na připojištění asistenčních služeb.“

Přehled pojištění motorových vozidel najdete zde

Česká podnikatelská pojišťovna nabízí široké spektrum 16 připojištění, většinu z nich je možné sjednat v několika variantách a s různými limity pojistných plnění. Největší zájem je o pojištění skel a velmi žádané je Pojištění přírodních rizik, které obsahuje živelní událost a srážku se zvířetem. Populární jsou také různé typy rozšířené motoristické asistence.

Marketingovou kampaň pojišťovna podpoří prostřednictvím televizní a internetové reklamy nebo se objeví například na některých outdoorových plochách.

RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama







Související články:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.