Žebříčky Přehledy

UNIQA pojišťovna zavádí k cestovnímu pojištění asistenci při problémech s letem


25.6.2021  |  Jan Bachura, zpráva UNIQA pojišťovny

UNIQA pojišťovna zařadila minulý měsíc do nabídky speciální asistenci Letíme+ k cestovnímu pojištění. Ta pomůže klientům při problémech s letech a s uplatněním nároku na kompenzace. Před hlavní sezónou pojišťovna také informuje, že kryje v základním pojištění bez přirážky nebo potřeby připojišťovat všechny komplikace v souvislosti s onemocněním covid-19 kdekoli ve světě.


Nová asistence Letíme+ je nepřetržitou službou pro případ komplikací s plánovaným letem. Pomáhá domoci se oprávněného nároku na kompenzaci v případě zrušeného, zpožděného nebo nezaviněně zmeškaného odletu. Asistence poskytne postiženému klientovi platné informace o aktuálních právních předpisech (oprávnění žádat občerstvení nebo ubytování a potřebné transfery či telefonáty zdarma z důvodu nepravidelnosti letecké dopravy) a rovněž telefonickou konzultaci jeho konkrétního případu na daném letišti. Dále podpoří klienta v uplatnění nároku na finanční kompenzaci: zdarma prověří jeho oprávněnost a vyřídí s tím spojený proces, včetně případného právního zastoupení při soudním vymáhání.

Přehled cestovního pojištění najdete zde

„Asistence Letíme+ je užitečným pomocníkem v neočekávané stresové situaci, kdy naplánovaná doprava selže. Pouze lidé, kteří cestují letecky pravidelně, znají podrobněji podmínky kompenzací v případě nezaviněných obtíží. Přitom náhrady nejsou zanedbatelné: vyplácí se podle délky letu až do částky 16 500 korun na osobu,” zdůrazňuje Eva Trajboldová, manažerka pojištění osob UNIQA pojišťovny.

Asistenci Letíme+ lze sjednat k on-line cestovnímu pojištění za jednotnou cenu 170 korun, a to bez dalších poplatků a odměny pro partnerskou společnost ze získané kompenzace.

Asistenci Letíme+ je možné využít v těchto případech:
  • Let je zpožděný o více než 3 hodiny.
  • Let byl leteckou společností zrušen.
  • Z neoprávněných důvodů byl klientovi odepřen vstup na palubu letadla.
  • Klient kvůli zpoždění jednoho letu zmešká navazující let.
  • Klient je přepraven v nižší třídě než v té, za kterou připlácel.

Žebříčky a přehledy:


Krytí covidu-19 všude ve světě bez připojištění a bez příplatku



UNIQA pojišťovna kryje riziko onemocnění covidem-19 v základním cestovním pojištění, a to ve všech destinacích, tedy i tzv. „tmavě červených“ podle vládního semaforu. Klient nemusí sjednávat další připojištění ani připlácet. V rámci léčebných výloh hradí pojišťovna v případě této diagnózy vyšetření i medikaci, případný převoz a hospitalizaci, testy nemocné osoby a také repatriaci domů, je-li lékařsky indikovaná.

Uvízne-li klient s cestovním pojištěním v karanténě v zahraničí, jeho cestovní pojištění se automaticky prodlužuje o příslušnou dobu, a to zdarma. Během této nařízené doby setrvání za hranicemi hradí UNIQA pojišťovna i náklady na ubytování do výše 2 500 korun denně, celkem maximálně 30 000 korun na osobu.

Důležitou podmínkou platnosti cestovního pojištění je dodržení všech opatření a instrukcí pro pohyb osob za hranice platných jak v ČR, tak i v navštívené, případně tranzitní zemi.

Za cestovní pojištění od UNIQA pojišťovny zaplatí například dva dospělí až se 4 dětmi za 14denní pobyt v Chorvatsku celkem 970 korun, přičemž kromě léčebných výloh (s plným plněním v případě onemocnění covid-19) mají krytí i pro případný úraz, ztrátu zavazadel nebo způsobenou nedbalostní škodu, za niž nesou odpovědnost. Nárok mají i na denní odškodné za případnou hospitalizaci.

RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama







Související články:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.