Žebříčky Přehledy

MONETA Money Bank nabízí pojištění cenností, karet, elektroniky a telefonů


27.8.2021  |  Jan Bachura, zpráva MONETA Money Bank

Téměř polovina lidí má zkušenost se ztrátou osobních věcí, odcizením peněz nebo zneužitím platebních prostředků. Konstantně přibývá i obětí sofistikovaných kybernetických útoků. MONETA Money Bank proto spustila novinku v podobě pojištění každodenních rizik, kterou svým klientům od 23. srpna 2021 nabízí ve spolupráci s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou.


„Komplexní pojištění cenností, karet, elektroniky a telefonu, které jsme připravili ve spolupráci s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou, pomůže, pokud se klient stane obětí kriminálního činu nebo bude mít jenom smůlu, a to jak v reálném, tak i online životě. Jeho výhodou je nejenom komplexní pokrytí mnoha událostí v ČR i zahraničí, ale i příznivá cena 139 Kč měsíčně,“ vysvětluje Lukáš Myslivec, manažer produktového týmu MONETA Money Bank.

Kromě zcizené hotovosti, zneužitých karet nebo ztráty jiných osobních věcí totiž pojistná novinka pokryje například i poškození těchto osobních věcí: například prasklý displej mobilního telefonu.


Žebříčky a přehledy:


Právě prasklý displej mobilního telefonu je podle dat BNP Paribas Cardif Pojišťovny příčinou až 90 % případů poškozeného telefonu. Dalšími častými příčinami jsou podle průzkumů situace, kdy dojde k pádu telefonu vlivem srážky majitele s druhou osobou, vlastní nešikovnosti, vypadnutí přístroje z kapsy, či jeho nechtěné polití nebo utopení. Hlavní problém pak představuje vysoká cena, kterou je nutné zaplatit za opravu.

Průzkumy BNP Paribas Cardif pojišťovny dále potvrzují, že krádeže a loupeže považuje v tuzemsku za časté plných 78 % obyvatel republiky. Přibližně polovina Čechů se přitom krádeže či ztráty osobních věcí, hotovosti nebo zneužití internetového a mobilního bankovnictví včetně phishingu, obává.

„Pokud hovoříme o zkušenosti, pak více než 60 % Čechů zažilo poškození mobilního telefonu, jeho krádež či ztrátu a skoro polovina někdy přišla o některou z osobních věcí,“ říká Viktor Houška ředitel produktu a marketingu BNP Paribas Cardif Pojišťovny.

S novým pojištěním cenností klient získá záruku, že v případě odcizení peněz v hotovosti nebo z běžného účtu dostane náhradu. To platí i v případě zcizených či ztracených cenností, jako je peněženka, brýle, doklady, klíče, přenositelná elektronika a podobně.

„Pojištění taktéž pokryje klientovi peníze na opravu rozbitého mobilního telefonu nebo odbornou asistenci expertů pro případ potíží v online světě, například při nákupech na internetu,“ dodal Viktor Houška.

RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama








Související články:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.