Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Češi platí na kontakt už měsíc. Jak si klienti službu oblíbili?
21.12.2023 | Veronika Křivská, zpráva Raiffeisenbank | foto: Pixabay
Od spuštění možnosti plateb na kontakt prvními českými bankami uplynul již měsíc. Raiffeisenbank za tuto dobu eviduje šedesát tisíc registrovaných klientů do této služby. Klienti za první měsíc úspěšně odeslali 15 tisíc plateb. V 33 tisících případů si vyzkoušeli, že pro platbu jim stačí vybrat příjemce ze seznamu kontaktů a ujistili se, že jim platbu mohou v budoucnu takto poslat.
Zobraz diskusi (0)
O službě Platba na kontakt, kterou v listopadu spustila Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Komerční banka a
Raiffeisenbank
, jsme vás informovali v článku
zde
. Jak si klienti tuto službu po měsíci fungování oblíbili?
Platba na kontakt umožňuje odeslat bankovní transakci na telefonní číslo příjemce, odpadá tak nutnost znát číslo
účtu
. Služba má usnadnit posílání plateb mezi známými.
Analytická data Raiffeisenbank ukázala, že do Platby na kontakt se registrovalo přes šedesát tisíc klientů, což byl i původní přibližný odhad ze strany banky. Za dobu fungování služby
Raiffeisenbank
zaznamenala 33 tisíc případů, kdy klient zkusil platbu zadat bez jejího odeslání.
Úplnou zkušenost mohli klienti získat díky provedení dalších 15 tisíc uskutečněných plateb a dalším 12 tisícům příchozích plateb na kontakt od jejich kolegů nebo přátel. Pouze ve 12 tisících případů klienti zjistili, že pokud telefonní číslo příjemce zaregistrované není, tak nemohou platbu odeslat.
Žebříčky a přehledy:
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde
Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
„Za úspěch považujeme, že naši klienti jsou při zkoušení aktivní a vidíme u nich pouze jednu pětinu pokusů platby na neregistrované číslo. Při zadání platby na kontakt v Raiffeisenbank je totiž přehledně vidět, komu mohou zaplatit, aniž by museli zkoušet zadávat čísla ručně. Zároveň vidíme z celkových údajů všech šesti bank, že naši klienti mají třetinový podíl na situacích, kdy se mohli přesvědčit o tom, že příjemce je registrovaný, a pouze desetinový podíl na situacích, kdy registrovaný není. Klientům tak v našem mobilním bankovnictví ukazujeme především svět pozitivních možností. Věříme, že důvěra v to, že mají komu platbou na kontakt zaplatit, povede k tomu, že rychleji najdou pro platbu na kontakt vhodné příležitosti a budou tento jednoduchý způsob placení s oblibou i prakticky používat,“ komentuje výsledky Michal Bošina, expert digitálních služeb Raiffeisenbank.
Ohodnoťte vaše mobilní bankovnictví
Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Vyjádřete pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s mobilním bankovnictvím vaší banky. Hodnotit můžete
ZDE
.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Max banka změnila mobilní aplikaci
Jaké jsou novinky v mobilním bankovnictví Raiffeisenbank?
Raiffeisenbank vylepšila mobilní aplikaci pro placení mobilem
Nová verze mobilního bankovnictví Raiffeisenbank přinesla digitální podpis dokumentů a další novinky
Raiffeisenbank představila novinky ve své nové verzi mobilního bankovnictví
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.