Žebříčky Přehledy

Nové virtuální karty pro herní nadšence


11.11.2024  |  Veronika Křivská, zpráva České spořitelny | foto: Česká spořitelna

Obliba virtuálních platebních karet mezi klienty bank neustále stoupá. Banky proto pro své klienty nabízejí různé zajímavé motivy těchto platebních karet. Nově připravila Česká spořitelna pro herní nadšence nové virtuální karty s motivem hry Kingdom Come: Deliverance II.


Různé motivy na plastových platebních kartách jsou již standardem, nabízí je řada bank. Nyní banky přicházejí s motivy na virtuálních platebních kartách.

V létě tohoto roku přišla Moneta Money Bank kromě 14 motivů vyobrazujících dominanty českých krajů, které doposud nabízela, s novými čtyřmi sportovními motivy - tenis, beach volejbal, cyklistika nebo plavání.

Česká spořitelna uzavřela spolupráci s herním studiem Warhorse Studios a připravila pro své klienty řadu novinek z gamingového prostředí. Herní příznivci si mohou nově v mobilní aplikaci George aktivovat jednu ze tří virtuálních karet s motivem středověké hry Kingdom Come: Deliverance II, kterou Warhorse Studio uvede na trh v únoru příštího roku.

Klienti České spořitelny mohou zároveň získat od pondělí 11. listopadu do 15. prosince 2024 ve věrnostním programu Moneyback řadu slev od herního e-shopu Xzone. Naleznou tam například 15% slevu na veškerý merch s tématikou Kingdom Come: Deliverance II.
   

Jaké motivy na klienty čekají?



Klienti České spořitelny si mohou vybrat virtuální kartu se třemi motivy hry Kingdom Come: Deliverance II (dobrodruh, válečník nebo rytíř).

Visa virtuální karta s motivem středověké hry Kingdom Come: Deliverance II - dobrodruh
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =

Visa virtuální karta s motivem středověké hry Kingdom Come: Deliverance II - válečník
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =

Visa virtuální karta s motivem středověké hry Kingdom Come: Deliverance II - rytíř
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =

Spořitelna zároveň na nové virtuální karty upozorní v novém TV spotu, ve kterém se objeví hlavní hrdina středověké hry „Jindřich“. Spot, který připravovala agentura VML, vznikl celý v herním softwaru Unreal Engine. Kampaň k virtuálním kartám bude rovněž k vidění na online platformách (YouTube, TikTok, Instagram), českých herních webech a také na streamovací platformě Twitch.

Česká spořitelna se také chystá na blížící se Mistrovství České republiky v počítačových hrách, které proběhne v Brně od 22. do 24. listopadu, umístit vlastní herní zónu. V ní budou mít návštěvníci příležitost zahrát si poprvé demo ukázku nového Kingdom Come: Deliverance II.

„Oblasti gamingu se intenzivně věnujeme již třetím rokem. První dva roky jsme se v rámci našeho komunikačního gamingového konceptu #LevelUpYourLife soustředili na etablování Spořitelny v herní komunitě, a to zejména rozvíjením strategických partnerství. Nyní se chceme v naší gamingové komunikaci zaměřit na komplexnější témata, která se týkají například podpory žen v gamingu nebo posilováním mentálního zdraví a odolnosti u hráčů a hráček,” říká Jakub Kuneš, který má gaming v České spořitelně na starosti.

Žebříček běžných účtů Obrázek: Pokračuj
Kalkulačka běžnýh účtů Obrázek: Pokračuj
Sjednání běžného účtu Obrázek: Pokračuj






Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.