Žebříčky Přehledy

MůjÚčet od Komerční banky - průměrně 55 Kč z poplatků vrací banka klientovi zpět


22.10.2012  |  Michal Bubák

MůjÚčet od Komerční banky si za rok a půl jeho existence založilo přes 200 tisíc klientů. Součástí balíčku je i koncept MojeOdměny, díky němuž mohou klienti získat vedení účtu bez poplatků a další výhody. Nově je k dispozici debetní verze Lady karty se slevovým programem.

Základní parametry účtu:

- běžný účet v korunách s měsíčním elektronickým výpisem
- mezinárodní embosovaná platební karta s cestovním pojištěním
- jakýkoli kanál přímého bankovnictví i všechny příchozí transakce v korunách zdarma
- kromě základních služeb je možné MůjÚčet rozšířit o KB Spořicí konto Bonus nebo pojištění platební karty Merlin.

MůjÚčet je propojen s konceptem MojeOdměny, který klientovi umožňuje získat až 100 % poplatku za vedení účtu zpět. Zvýhodněná podoba balíčku MůjÚčet je připravena pro rodiny a seniory. Při využívání platební karty k platbám u obchodníků lze získat zpět poplatky za všechny výběry z bankomatů KB debetní kartou.

Každý aktivní klient zapojený do konceptu MojeOdměny aktuálně v průměru měsíčně získává zpět 55 korun na poplatcích za vedení účtu a výběry z bankomatů KB nebo až 2 000 korun bonusového úroku na spořicím účtu ročně. Celkově pak KB každý měsíc odměňuje přibližně 500 tisíc klientů.

Novinkou je embosovaná karta v designu Lady, která je součástí balíčku MůjÚčet a nabízí standardní platební funkce debetní karty KB a cestovní pojištění. Navíc umožňuje využít slevový program určený především ženám.

„MůjÚčet je vlajkovou lodí nabídky KB pro retailové klienty. Jeho jedinečné parametry navíc posiluje koncept MojeOdměny. O oblibě produktu hovoří nejen množství založených účtů, ale také počty aktivních klientů, které odměňujeme,“ uvedl Michal Pánek, manažer Segmentového řízení pro Retail KB.







Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.