Žebříčky Přehledy

V České spořitelně nemusíte čekat. Objednejte se mobilem


3.7.2014  |  Zdeněk Bubák

Po online a telefonickém objednávání nyní Česká spořitelna nově nabízí další způsob, jak si smluvit schůzku na pobočce. Prostřednictvím mobilní aplikace Lístkomat České spořitelny se klienti, ale i neklienti mohou objednat na konkrétní datum a čas nebo si rovnou „vyzvednout“ pořadový lístek a jít do vybrané pobočky.


Schůzku přes mobilní aplikaci Lístkomat České spořitelny si mohou lidé domluvit ve 234 pobočkách České spořitelny, které jsou vybavené přístrojem Q-matic, objednat se mohou jak na hotovostní, tak i bezhotovostní přepážku. Aplikace funguje na mobilních zařízeních iPhone (iOS verze 6 a vyšší) a Android (verze 4 a vyšší) a je zdarma ke stažení v AppStoru nebo na GooglePlay.

Najděte si svou pobočku České spořitelny nebo jiné banky zde

Objednávání přes mobilní aplikaci Lístkomat ČS je pohodlné a intuitivní. Lidé mají dvě možnosti:

1. Kdo chce jít hned do pobočky, zvolí možnost „Vezměte si lístek“, může si také nastavit, že jakmile bude třetí, šestý, nebo devátý v pořadí, aplikace ho upozorní:

Mobilní aplikace Lístkomat České spořitelny - obrazovky.
Autor: Česká spořitelna


Mobilní aplikace Lístkomat České spořitelny - obrazovky.
Autor: Česká spořitelna


2. Ten, kdo chce přijít v určitý den a čas, vybere možnost „Sjednat si schůzku“, 45 minut před objednaným termínem přijde klientovi upozornění a pořadové číslo. Detaily vidí také v menu „Seznam schůzek“.

Mobilní aplikace Lístkomat České spořitelny - obrazovky.
Autor: Česká spořitelna

     
Mobilní aplikace Lístkomat České spořitelny - obrazovky.
Autor: Česká spořitelna

„Nová aplikace spořitelny posouvá způsob sjednávání schůzek na pobočkách o stupeň výše. Objednání prostřednictvím její aplikace je velmi pohodlné a rychlé. Zajímavé jsou především upozorňovací funkce, které klientovi připomínají čas schůzky nebo jeho pořadí,“ říká Helena Kadlecová, specialistka ze společnosti Scott & Rose, a dodává: „Nedá se asi předpokládat masivní využívání této novinky, ale ze strany spořitelny rozhodně jde o zajímavou nabídku, která zpříjemní a zjednoduší komunikaci mezi bankou a lidmi a v podobném stylu ji zatím nenajdeme u žádné další banky.“







Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.