Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Nové typy mKreditek od mBank - k nakupování v eShopech a také pro náročné
26.11.2015 |
aktualizováno 14.12.2015
| Zdeněk Bubák, zpráva mBank
mBank se rozhodla inovovat nabídku svých mKreditek. Přišla s novou mKreditkou e-Shop a mKreditkou Plus, které uvedla na trh 3. prosince. Všechny jsou vydávané ve spolupráci se společností MasterCard. mBank přitom dává klientům 3 měsíce na vyzkoušení, jestli jim mKreditka vyhovuje. Příští rok prý mBank nabídku dále rozšíří, například o nálepku pro bezkontaktní placení.
Zobraz diskusi (0)
mBank
je v České republice již 8 let, během kterých získala zhruba 570 tisíc klientů. První klienti, kteří kdysi byli mladými studenty či IT nadšenci, jsou dnes matky a otcové rodin, podnikatelé či manažeři. Banka chce oslovovat svými službami i tyto náročnější skupiny klientů. Banka říká, že roste se svými klienty.
Současně lze říci, že dnes banka jde proti trhu, protože v době, kdy se objevují signály o útlumu v segmentu kreditních karet v důsledku zastropování výše poplatku na 0,3 % v celé EU, se rozhodla tuto kategorii produktů ve své nabídce rozšířit.
„Pečlivě jsme se podívali na potřeby a přání klientů a na jejich základě jsme pro ně nyní zcela změnili nabídku produktů, se kterými mohou výhodně nakupovat a hodně ušetřit,“ říká Michal Pokluda, ředitel produktového portfolia mBank pro Českou republiku a Slovensko a dodává: „A příští rok máme v plánu nabídku dále rozšířit, ať už o další, zejména mobilní platební nástroje nebo třeba o investiční produkty.“
Žebříčky a přehledy:
Žebříček s nejlepšími hypotékami a spotřebitelskými úvěry podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky úvěrů - zde
Nové kreditní karty v nabídce mBank od prosince 2015
Základní mKreditka
Základní
mKreditka
je embosovaná bezkontaktní karta, která svým držitelům umožní například automatické využívání programu
MasterCard Priceless Specials
. V rámci něj mají klienti možnost získat peníze zpět z každé platby kreditní kartou u obchodníků, kteří jsou v něm registrováni.
Všechny nové mKreditky navíc poskytují klientům mBank bezúročné období až po dobu 54 dnů a automatické splacení až 100 % z vyčerpané částky v jeho rámci zdarma.
Výběry z bankomatu nad 1 000 Kč jsou po celém světě bez poplatků.
Základní mKreditka je zdarma, pokud s ní její majitel zaplatí za měsíc alespoň 500 Kč, jinak měsíčně vyjde na 29 Kč.
mKreditka e-Shop
Bonusy pro ty, kdo rádi nakupují na internetu, přináší mKreditka e-Shop. Pokud s ní klient zaplatí on-line, mBank mu vrátí 2 % ze zaplacené částky na spořicí účet mSpoření.
Karta má automaticky sjednané pojištění jejího zneužití. Navíc má klient možnost pořídit si nové pojištění proti zneužití identity na internetu.
mBank se tak prý snaží co nejlépe chránit své klienty a zajistit jim maximálně výhodné a pohodlné nakupování.
mKreditka Plus
Poslední novinkou, kterou mBank na začátku prosince nabídne, je mKreditka Plus, což je prémiová karta „MasterCard World“ určená pro komfortní nakupování. Jejím pořízením klient získává nejen možnost slev do výše 50 % v rámci programu MasterCard Elite, ale také 2 % zpět z nákupů v zahraničí a 1 % z nákupů u kteréhokoli obchodníka v České republice na spořicí účet mSpoření.
Vedle toho mKreditka Plus navíc obsahuje například pojištění přepravy a prodloužení záruky zakoupeného zboží, asistenční služby pro případy jako jsou zabouchnuté dveře od domu, bytu či auta. Zároveň navíc nabízí také právní asistenci.
„Jsem přesvědčen, že díky produktovým inovacím oslovíme další klienty, kteří se rozhodnou vyzkoušet nabídku mBank. Naším cílem je, abychom během tří let získali v České republice a na Slovensku dohromady jeden milion klientů,“ dodává Paweł Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku.
Hlavní rozdíly mezi novou (MasterCard) a původní (VISA) nabídkou kreditních karet mBank jsou v:
možnosti bezkontaktních plateb u nových karet
rozšíření počtu nabízených karet z 2 na 3 typy - v původní nabídce byla kreditní karta Clasic a Gold, které se od sebe odlišovaly jen nabídkou pojištění
výrazně širším spektru nabízených odměn - u dříve nabízených karet banka poskytovala finanční odměnu ve výši 1 % z plateb kartou (celková maximální vyplacená výše odměny byla 2 000 Kč)
změně cenové politiky banky u poplatků za výběry kartou z bankomatů v ČR a zahraničí - dříve jednotný poplatek ve výši 1% z částky výběru, min. 49 Kč za výběr, s nově vydávanými kartami je možné vybírat i za 0 Kč
rozšíření nabídky pojištění
Pro majitele nových karet mKreditka e-Shop a mKreditka Plus, které nabízejí % odměny z plateb, může být problém v:
nutnosti založení programu mSpoření, na který jsou odměny zasílány (spořicí produkt na který se při platbě automaticky připisují drobné částky, jejíž výši si zákazník předem zvolí – zůstatek do 100 tis. Kč je na mSpoření úročen 1 % p. a.)
stanovení maximální měsíční výše odměn ve výši 500 Kč – to znamená, že aby držitel např. KK mKreditka e-Shop (vrací 2 % z platby na internetu) dosáhl na maximální měsíční bonus, musí každý měsíc v e-shopech zaplatit 25 000 Kč
vysoké FX marži mBank pro transakce realizované platební kartou v zahraničí, a to v případě mKreditky Plus, která vrací 2 % z plateb v zahraničí. V případě mBank patří dlouhodobě tato marže k nejvyšším na trhu.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Visa nebo Mastercard? Čechům na tom nesejde
U které banky zvládnete nabít kredit telefonu pomocí Smartbankingu?
Češi a investice do nemovitostí v zahraničí: Co všechno nabízí Hypotéka bez hranic od ČSOB?
Aktuální data z hypotečního trhu
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.