Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Česká spořitelna bude celý rok slosovávat veškeré bezhotovostní platby, klienti mohou vyhrát 100 tisíc korun
7.7.2020 | Jan Bachura, zpráva České spořitelny
Česká spořitelna od 1. července 2020 spustila novou kampaň, v jejímž rámci po celý rok každý měsíc vylosuje z veškerých provedených bezhotovostních plateb jednoho vítěze, který získá 100 tisíc korun. Do losování bude automaticky zařazen každý klient, který v daném měsíci zaplatí kartou Visa či Mastercard. Celkem Česká spořitelna v rámci kampaně odmění klienty platící kartou částkou ve výši 1 200 000 korun.
Zobraz diskusi (2)
Koronavirová pandemie výrazně přispěla ke zrychlení digitalizace produktů a služeb a také uspíšila přechod klientů z hotovostních na bezhotovostní transakce. Letos v dubnu poprvé v historii
objem karetních transakcí
převýšil objem hotovosti, kterou si klienti České spořitelny vybrali z bankomatů.
„Během karantény se nám podařilo digitalizovat třetinu klientů, kteří před tímto obdobím preferovali platit výhradně hotovostí. Z počtu 300 tisíc klientů, kteří před pandemií stále ještě preferovali hotovost, jich 100 tisíc začalo v průběhu pandemie pravidelně platit kartou a každý třetí z nich byl starší 60 let,” říká Jan Hailich, manažer platebních řešení v České spořitelně a dodává: „Předpokládáme, že právě většina z těchto 100 tisíc klientů bude bezhotovostní platby preferovat i nadále a zájem o bezhotovostní platby dále poroste. V tuto chvíli bezhotovostní platby preferuje 1,7 milionů z 2 milionů našich primárních bankovních klientů.”
Žebříčky a přehledy:
Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde
Soutěže se automaticky zúčastní každý klient České spořitelny, který v daném měsíci provede platbu kartou v minimální výši 400 Kč, buď u platebního terminálu v obchodě nebo při nákupu na internetu, nebo ve výši 1 Kč na vybrané pobočce České spořitelny. Nezáleží přitom na tom, zda použije tradiční plastovou kartu nebo její digitální podobu v mobilním telefonu, hodinkách nebo náramku.
Čím více transakcí kartou v daném měsíci klient provede, tím více zvyšuje šanci na výhru. Maximální počet transakcí na jednoho klienta, ze kterých se bude losovat, je nicméně stanoven na 20 měsíčně. Losování proběhne na začátku každého měsíce. Kampaň je určena pouze pro fyzické osoby a probíhá od 1. července 2020 do 30. června 2021.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Česká spořitelna vylepšila pojištění platebních karet
Česká spořitelna nabízí jednorázovou virtuální kartu. Využít lze pro bezpečné placení na internetu
Česká spořitelna mění po pěti letech design platebních karet
Česká spořitelna nabízí virtuální platební kartu
Česká spořitelna je po technické, právní i regulatorní stránce připravena zapojit se do Chytré karantény
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.