Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Počet uživatelů mobilního bankovnictví Air Bank roste. Banka přidává nové funkce
28.4.2021 | Jan Bachura, zpráva Air Bank
Do mobilního bankovnictví Air Bank se měsíčně přihlásí více než půl milionu unikátních klientů. Aplikaci My Air totiž klienti již nepoužívají pouze jako prostředek na kontrolu zůstatku na účtu nebo posílání plateb, ale slouží jim ke kompletní správě bankovního účtu a dalších produktů. Mnoho klientů dokonce svůj účet ovládá pouze přes mobilní aplikaci.
Zobraz diskusi (0)
Oproti internetovému bankovnictví má mobilní aplikace My Air výhodu v podobě bezpečnostní funkce, která je využívána u potvrzování nejrůznějších bankovních operací včetně bezpečného potvrzování plateb kartou na internetu. Jen za poslední rok vzrostl počet uživatelů aplikace My Air o 30 % a celkově ji mají už téměř tři čtvrtiny klientů banky. Mnoho z nich svůj
běžný účet
ovládá už jen přes mobilní aplikaci. Jaké funkce přidala Air Bank do mobilní aplikace od začátku letošního roku?
Tmavý vzhled aplikace
Nejčerstvější novinkou je tmavý vzhled mobilní aplikace My Air. Po dubnové aktualizaci si tedy v aplikaci mohou klienti „zhasnout“ a používat ji v tmavém režimu.
Virtuální asistentka Aneta
Virtuální asistentka Aneta klientům přes chatovací okno radí už od loňského léta, a to na webových stránkách
banky
. Letos ji však Air Bank přestěhovala i do mobilní aplikace. Kromě toho se virtuální asistentka „naučila“ mluvit. Svůj dotaz jí tak klienti můžou nejen napsat, ale i namluvit a ona stejně tak řekne svou odpověď. Hovor lze spustit ťuknutím na ikonku mikrofonu v hlavičce Chytrého přehledu.
Žebříčky a přehledy:
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde
Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
SEPA platby v mobilu
Posílání peněz do zahraničí je v dnešním globálním světě čím dál běžnější. Kvůli odeslání SEPA platby (zahraniční platba v eurech) museli doposud klienti Air Bank navštívit internetové bankovnictví, nově však mají možnost provedení SEPA platby i v mobilní aplikaci. Pro odeslání SEPA platby je nutné otevřít menu a v kategorii Placení vybrat možnost SEPA platba. Příchozí i odchozí SEPA platby jsou zdarma.
Výpisy z účtu
Nejen kvůli odeslání SEPA platby už klienti nemusejí do internetového bankovnictví a stačí jim mobilní aplikace. Stejně tak i výpisy z
běžného účtu
si nyní mohou stáhnout přímo z mobilu. Stačí si u vybraného účtu otevřít detailní nabídku, ve které je položka s názvem Výpisy z účtu.
Potažení doprava a doleva
K nejčastěji používaným úkonům na
běžném účtu
se nově klienti dostanou přímo z Chytrého přehledu, a to například právě k výpisům z účtu. Stačí vybraným účtem potáhnout do strany. „Šoupnutím“ doprava se klient dostane ke zkopírování čísla účtu, „šoupnutím“ doleva se dostane k nabídce s dalšími možnostmi. Ve verzi aplikace pro iOS pro obojí stačí potažení doleva.
Kromě této pětice nových funkcí přibyly v mobilní aplikaci My Air od začátku letošního roku i další funkce, jako například
hypoteční
kalkulačka, přehled o doplňkovém penzijním spoření nebo možnost do výpočtu příjmů a výdajů nezapočítávat převody mezi vlastními
účty
.
Anketa
Zúčastnit ankety se můžete zde
Pozn.: Váš hlas se zobrazí po obnovení stránky
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Air Bank nabídne akcie amerických firem v mobilu na pár kliknutí
Air Bank zjednodušila založení účtu v aplikaci My Air. Novým klientům stačí bankovní identita
Air Bank rozšířila nabídku pro dětské klienty. Běžný účet v mobilu a nový spořicí účet
Klienti Air Bank mohou podat kompletní žádost o hypotéku v mobilní aplikaci
Air Bank umožňuje refinancování nebo sloučení půjček v mobilní aplikaci
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.