Žebříčky Přehledy

UniCredit Bank přináší novinky v mobilním bankovnictví


28.5.2021  |  Jan Bachura, zpráva UniCredit Bank

UniCredit Bank přichází s novinkami v mobilním bankovnictví Smart Banking. Klienti si tak mohou zobrazit PIN, přidat VISA kartu do Apple Pay, nebo obdržet doklad o platbě na e-mail. UniCredit Bank zároveň spustila novou mobilní aplikaci Private Invest pro klienty privátního bankovnictví, která nabízí podrobný přehled o vlastním majetku a investičním portfoliu, zprávy z trhu či možnost obchodovat s cennými papíry.


Všichni klienti UniCredit Bank mohou nově využít v mobilním bankovnictví Smart Banking možnost zobrazení PINu k platební kartě. Nemusí si tak PIN pamatovat, ani žádat o jeho zaslání, ale kdykoliv si jej mohou zobrazit přímo v aplikaci. Ve Smart Bankingu si uživatelé mobilní aplikace rovněž mohou přidat kartu VISA do Apple Pay, aniž by museli zadávat dodatečné údaje a identifikovat se. Další novinkou je funkce zaslání PDF dokumentu s detaily platby na e-mail. Doposud měli klienti tuto možnost pouze v internetovém bankovnictví Online Banking.

„Aplikace mobilního bankovnictví se rychle stávají základním nástrojem pro spotřebitele, kteří chtějí efektivněji spravovat své finance, navíc do budoucna mohou nahradit reálné peněženky s hotovostí. Stavíme klienta a jeho zkušenost do samého centra dění, aby se mohl v klidu soustředit na své finanční potřeby a mohl sjednávat a spravovat své produkty a služby kdykoli a odkudkoli,“ říká Marco Iannaccone, náměstek generálního ředitele UniCredit Bank.

V poslední době UniCredit Bank pro klienty představila ve Smart Bankingu také funkci skenování čísla běžného účtu a načítání QR kódu, posílání zahraničních SEPA plateb, či možnost aktualizace zůstatku účtu pouze potažením obrazovky.

Podle údajů vycházející ze studie datově analytické společnosti Scott & Rose, která oblast mobilního bankovnictví sleduje dlouhodobě, se mobilní aplikace UniCredit Bank řadí mezi podprůměrné bankovní aplikace na trhu. Z více jak 200 sledovaných funkcionalit jich mobilní aplikace Smart Banking nabízí méně než 70, přičemž průměrný počet funkcí na jednu aplikaci je 86. Na druhé straně aplikace dosahuje velmi dobrých výsledků v uživatelské dostupnosti základních funkcionalit, která je měřena počtem kliků a časem, za který klient danou funkcionalitu získá.


Žebříčky a přehledy:


Nová mobilní aplikace UniCredit Bank Private Invest



UniCredit Bank zároveň spustila novou mobilní aplikaci Private Invest pro klienty privátního bankovnictví. Klienti v mobilní aplikaci naleznou přehled o vlastním majetku a investičním portfoliu, možnost obchodovat s cennými papíry, zpravodajství z trhů, výkonnost portfolia, přehled provedených transakcí a plánovaných událostí či informace o dalších produktech a službách banky.

„Digitalizace patří mezi strategické pilíře rozvoje naší banky, na kterých stavíme náš budoucí úspěch na trhu. Našim privátním klientům nyní v rámci digitalizace našich služeb přinášíme s novou mobilní aplikací exkluzivní nástroj pro správu jejich financí a majetkového portfolia,“ říká Tomáš Drábek, člen představenstva a ředitel retailového a privátního bankovnictví UniCredit Bank a dodává: „Aplikace nemá ambici nahradit v privátním bankovnictví důležitý osobní kontakt s bankéřem, ale umožnit klientům mít informace a klíčové služby na dosah ruky doslova kdekoli.“

Mobilní aplikace je k dispozici klientům v České republice a na Slovensku v obchodech Google Play a App Store a je možné ji využívat jak na mobilním zařízení, tak na tabletu. Před aktivací samotné aplikace je na úvodní obrazovce dostupná demo verze, která provede klienta všemi dostupnými funkcemi a umožní mu si tak aplikaci vyzkoušet bez nutnosti její aktivace.





Pozn.: Váš hlas se zobrazí po obnovení stránky






Související články:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.