Žebříčky Přehledy

Direct pojišťovna nabízí k cestovnímu pojištění nové připojištění na covid-19


10.6.2021  |  Jan Bachura, zpráva Direct pojišťovny

Od 1. června 2021 se klienti mohou u Direct pojišťovny připojistit na covid-19, a to v rámci cestovního pojištění. Pojištění se vztahuje na situace, kdy se nakazí v zahraničí nebo na případy, kdy budou muset do karantény. Direct pojišťovna rovněž nedávno spustila chat na webových stránkách, který lidem může pomoct při sjednávání pojištění.


S nastupujícím obdobím dovolených spouští Direct pojišťovna upravené cestovní pojištění. Zásadní změnou od 1. června 2021 je možnost připojistit se proti nemoci covid-19. „Připojištění se týká situací, kdy člověk v zahraničí covidem onemocní nebo mu bude nařízená karanténa,“ vysvětluje mluvčí pojišťovny Nela Maťašeje.

Ostatní pojišťovny na trhu buď možnost pojištění proti covidu nenabízejí nebo se pojištění netýká karantény, případně je pojištění automatickou součástí cestovního pojištění.

Přehled cestovního pojištění najdete zde

„U nás si mohou klienti vybrat, jestli připojištění potřebují, nebo ne. Například lidé s očkováním si nemusejí toto riziko vůbec sjednávat, a díky tomu nemusejí platit za něco, co nechtějí,“ upozorňuje Maťašeje.

Připojištění stojí 20 korun za den a při onemocnění covidem-19 v zahraničí zaplatí případné léky, lékařské ošetření, hospitalizaci, převoz nebo repatriaci do limitu 3 miliony korun. „Při nařízené karanténě pojištění zaplatí náklady na pobyt v hotelu nebo podobném zařízení do limitu 3 000 korun na den po dobu maximálně 14 dnů,“ popisuje Maťašeje.

Pojištění si může každý sjednat pro země Evropské unie, Island, Lichtenštejnko, Norsko, Švýcarsko a Velkou Británii.


Žebříčky a přehledy:


Nový chat pomůže při sjednávání pojištění



Direct pojišťovna na svých webových stránkách nedávno spustila chat, který má za úkol ještě víc zjednodušit sjednávání online. Pokud klienti narazí na něco, čemu nebudou rozumět nebo nebudou vědět, jak vyplnit, mohou se poradit právě přes tento chat online a nemusejí nikam volat.

„I když se snažíme, aby sjednání pojištění bylo pro všechny co nejjednodušší, lidé mohou mít různé otázky, proto jsme se rozhodli, že jim dáme možnost se jednoduše zeptat, na co potřebují. Odpověď dostanou rychle a mohou tak sjednání bez problémů dokončit,“ vysvětluje mluvčí Directu Nela Maťašeje.

Na chatu budou lidem přitom radit přímo odborníci z Direct pojišťovny. „Lidem tedy budou odpovídat lidé, ne roboti,“ upozorňuje Maťašeje.

Lidé mohou s Directem chatovat v době od 8.30 do 16.30. „Postupně plánujeme tuto dobu rozšířit podle toho, jaký bude zájem,“ dodává Maťašeje.

RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama








Související články:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.