Žebříčky Přehledy

Direct pojišťovna spouští nové pojištění majetku bez limitů


6.8.2021  |  Jan Bachura, zpráva Direct pojišťovny

Direct pojišťovna nabízí klientům nové pojištění majetku, v rámci kterého budou klienti u všech jednotlivých rizik pojištěni vždy na maximum, tedy na stanovenou hodnotu stavby nebo domácnosti. Kromě toho Direct pojišťovna například zrušila vyplácení škod v časových cenách nebo rozšířila nabídku asistenčních služeb.


„Už žádné složité nastavování limitů a nejistota, zda to bude v případě škody stačit. Direct pojišťovna dnes spouští nové pojištění majetku, které bude co nejjednodušší a nejvýhodnější. Odstranili jsme vše, co překáželo a bylo nazbyt. Lidé si tak pojištění jejich domu, bytu, chaty nebo domácnosti sjednají daleko jednodušeji a rychleji než dříve. Zvládne to každý,“ podotkla Nela Maťašeje, mluvčí Direct pojišťovny.

Přehled pojištění majetku najdete zde

Hlavní novinkou u nového pojištění majetku od Direct pojišťovny je to, že klienti, případně jejich poradci, už nebudou muset nastavovat limity u jednotlivých rizik.

„Do teď si museli vybírat, na jakou částku chtějí být pojištění, a u některých pojistných nebezpečí byl určený maximální limit. To platilo například pro riziko zatečení vody nebo poškození spotřebičů zkratem. Mohlo se tak stát, že jim zvolený limit nestačil a my jsme jim pak nemohli proplatit celou škodu. Toto už se ale nestane, protože klienty budeme chránit vždy na maximum, tedy na částku, kterou si nastavili jako hodnotu stavby nebo domácnosti,“ vysvětlila výhody změny Maťašeje.

Podotkla ale, že tyto podmínky se budou týkat nově sjednaných pojistných smluv. „Stávající klienti si smlouvu s novými podmínkami mohou sjednat také. Stačí, když nám napíšou e-mail nebo zavolají a pojištění jim upravíme,“ dodala.


Žebříčky a přehledy:


Další novinky v pojištění majetku



Kromě hlavní novinky (zrušení limitů) provedla Direct pojišťovna v novém pojištění majetku následující změny:
  • zrušení možnosti vyplácení škod v časových cenách, pojišťovna nově ve většině případů proplácí škody v nových cenách, tj. například za starou sedačku tak klienti dostanou tolik peněz, aby si mohli koupit novou ve stejné kvalitě,
  • zrušení sublimitů, tj. například za uniklou vodu pojišťovna zaplatí vodné a stočné až do pojistné částky, stejně tak to platí v případě prasklého potrubí, zvířat nebo zahradního vybavení,
  • zjednodušení sjednávače na webu pojišťovny.
Direct pojišťovna zároveň rozšířila i nabídku asistenčních služeb, které mají klienti v ceně u každého pojištění. Nově tak klientům pomůže navíc v těchto případech:
  • porucha zdroje tepla,
  • porucha zahradní techniky, dílenského vybavení a ručního nářadí,
  • deratizace, dezinsekce a dezinfekce.
Kromě větších změn se Direct pojišťovna zaměřila i na drobnosti. „Jako vedlejší stavbu si mohou lidé nově pojistit i zahradní architekturu nebo zahradní jezírka. Zajímavou změnou je také to, že když budou mít klienti pojištěnou fasádu, tak jim zaplatíme i poškození vnitřního zateplení a izolace domu zvířaty,“ dodala Maťašeje.

Zjednodušení se navíc týká i pojistných podmínek, které budou v jednom dokumentu. „Snažili jsme se je psát co nejvíc lidsky, aby jim každý rozuměl,“ podotkla mluvčí.

RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama







Související články:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.