Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Klientský portál moje UNIQA v novém designu. Jaké služby nabízí?
12.5.2023 | Tomáš Smetana, zpráva UNIQA | foto: Finparáda.cz
Digitální servisní nástroj pro zákazníky moje UNIQA prošel důkladnou inovací. Ta především spojila do jednoho několik předchozích systémů fungujících před fúzí společností AXA do UNIQA, přidala řadu možností a zlepšila uživatelský komfort. Klienti tak mají k dispozici snadnou správu svých finančních smluv na jednom portálu.
Zobraz diskusi (0)
Nový klientský portál moje UNIQA je optimalizován pro zobrazení na počítačích, v mobilech i tabletech. UNIQA rovněž optimalizovala design portálu v zájmu zpřehlednění zobrazovaných informací. Zjednodušilo se přihlašování do systému: jakmile je klient jednou ověřen, jako důvěryhodný uživatel může využívat portál naplno na základě svého PIN či hesla. Do moje UNIQA se lze hlásit i pomocí bankovní identity, jež nastaví okamžitě status ověřeného klienta.
Migrace se týkala asi 350 000 klientů a bezmála 600 000 smluv na pojištění, penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření nebo na investice v podílových fondech. Vzhledem k těmto objemům je zřejmý i ekologický efekt: on-line komunikace šetří papír a přírodu.
Žebříčky a přehledy:
Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Co on-line portál moje UNIQA nabízí?
přehled všech smluv klienta s finanční skupinou UNIQA na jednom místě, včetně těch již ukončených: pojištění, penze, investice;
všechny potřebné dokumenty ke smlouvám, jako například kopie smluv, roční výpisy, daňová potvrzení, zelená karta k povinnému ručení apod.;
přehled provedených transakcí na smlouvách;
provedení změn osobních údajů a kontaktních údajů (např. příjmení, adresa trvalá nebo korespondenční, e-mail, telefonní číslo atp.);
provedení změny frekvence placení smluv, změny způsobu úhrady smluv, změny oprávněné osoby;
možnost úhrady plateb na smlouvách: klient zaplatí
platební kartou
on-line přímo z moje UNIQA;
přehled pojistných událostí z pojistných smluv: možnost nahlášení neživotní škody a sledování procesu vyřízení pojistných událostí, kompletní dokumentace ke škodě, možnost komunikace s likvidátorem škody;
kontakty na osobního poradce klienta a na UNIQA;
bankovní identita: prostřednictvím bankovní identity je možné se přihlásit, není potřeba nastavovat heslo, potvrzovat svou identitu, neboť informace o ní nám předává banka, a pokud se podaří napárovat údaje od banky s údaji od UNIQA, je této osobě přidělena ověřená identita:
V oblasti pojištění jsou v moje UNIQA k dispozici retailové smlouvy životního i neživotního pojištění. V penzích lze měnit výši pravidelného příspěvku účastníka a rovněž převádět prostředky mezi fondy. V investicích může klient podávat žádost o odkup nebo výměnu podílových listů, rušit odkup, případně měnit investiční strategii.
UNIQA počítá s dalším rozvojem portálu v příštích měsících. V plánu je doplnit on-line řešení vinkulací nebo propojit moje UNIQA i pro produkty bankopojištění sjdnávané v partnerské
Raiffeisenbank
.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Kde spořit na penzi? Přehled nabídky bank, pojišťoven a dalších institucí
České silnice brázdí kolem 160 000 vozů bez povinného ručení. Co když dojde k dopravní nehodě?
Žebříček rizikového životního pojištění v listopadu
Zimní sezóna motoristů je tady. Přezout pneumatiky nestačí
Požáry v turistických destinacích. Jak může pomoct cestovní pojištění?
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.