Žebříčky Přehledy

Klientský portál moje UNIQA v novém designu. Jaké služby nabízí?


12.5.2023  |  Tomáš Smetana, zpráva UNIQA | foto: Finparáda.cz

Digitální servisní nástroj pro zákazníky moje UNIQA prošel důkladnou inovací. Ta především spojila do jednoho několik předchozích systémů fungujících před fúzí společností AXA do UNIQA, přidala řadu možností a zlepšila uživatelský komfort. Klienti tak mají k dispozici snadnou správu svých finančních smluv na jednom portálu.


Nový klientský portál moje UNIQA je optimalizován pro zobrazení na počítačích, v mobilech i tabletech. UNIQA rovněž optimalizovala design portálu v zájmu zpřehlednění zobrazovaných informací. Zjednodušilo se přihlašování do systému: jakmile je klient jednou ověřen, jako důvěryhodný uživatel může využívat portál naplno na základě svého PIN či hesla. Do moje UNIQA se lze hlásit i pomocí bankovní identity, jež nastaví okamžitě status ověřeného klienta.

Migrace se týkala asi 350 000 klientů a bezmála 600 000 smluv na pojištění, penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření nebo na investice v podílových fondech. Vzhledem k těmto objemům je zřejmý i ekologický efekt: on-line komunikace šetří papír a přírodu.


Žebříčky a přehledy:


Co on-line portál moje UNIQA nabízí?


  • přehled všech smluv klienta s finanční skupinou UNIQA na jednom místě, včetně těch již ukončených: pojištění, penze, investice;
  • všechny potřebné dokumenty ke smlouvám, jako například kopie smluv, roční výpisy, daňová potvrzení, zelená karta k povinnému ručení apod.;
  • přehled provedených transakcí na smlouvách;
  • provedení změn osobních údajů a kontaktních údajů (např. příjmení, adresa trvalá nebo korespondenční, e-mail, telefonní číslo atp.);
  • provedení změny frekvence placení smluv, změny způsobu úhrady smluv, změny oprávněné osoby;
  • možnost úhrady plateb na smlouvách: klient zaplatí platební kartou on-line přímo z moje UNIQA;
  • přehled pojistných událostí z pojistných smluv: možnost nahlášení neživotní škody a sledování procesu vyřízení pojistných událostí, kompletní dokumentace ke škodě, možnost komunikace s likvidátorem škody;
  • kontakty na osobního poradce klienta a na UNIQA;
  • bankovní identita: prostřednictvím bankovní identity je možné se přihlásit, není potřeba nastavovat heslo, potvrzovat svou identitu, neboť informace o ní nám předává banka, a pokud se podaří napárovat údaje od banky s údaji od UNIQA, je této osobě přidělena ověřená identita:

V oblasti pojištění jsou v moje UNIQA k dispozici retailové smlouvy životního i neživotního pojištění. V penzích lze měnit výši pravidelného příspěvku účastníka a rovněž převádět prostředky mezi fondy. V investicích může klient podávat žádost o odkup nebo výměnu podílových listů, rušit odkup, případně měnit investiční strategii.

UNIQA počítá s dalším rozvojem portálu v příštích měsících. V plánu je doplnit on-line řešení vinkulací nebo propojit moje UNIQA i pro produkty bankopojištění sjdnávané v partnerské Raiffeisenbank.







Související články:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.