Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Klientský portál moje UNIQA v novém designu. Jaké služby nabízí?
12.5.2023 | Tomáš Smetana, zpráva UNIQA | foto: Finparáda.cz
Digitální servisní nástroj pro zákazníky moje UNIQA prošel důkladnou inovací. Ta především spojila do jednoho několik předchozích systémů fungujících před fúzí společností AXA do UNIQA, přidala řadu možností a zlepšila uživatelský komfort. Klienti tak mají k dispozici snadnou správu svých finančních smluv na jednom portálu.
Zobraz diskusi (0)
Nový klientský portál moje UNIQA je optimalizován pro zobrazení na počítačích, v mobilech i tabletech. UNIQA rovněž optimalizovala design portálu v zájmu zpřehlednění zobrazovaných informací. Zjednodušilo se přihlašování do systému: jakmile je klient jednou ověřen, jako důvěryhodný uživatel může využívat portál naplno na základě svého PIN či hesla. Do moje UNIQA se lze hlásit i pomocí bankovní identity, jež nastaví okamžitě status ověřeného klienta.
Migrace se týkala asi 350 000 klientů a bezmála 600 000 smluv na pojištění, penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření nebo na investice v podílových fondech. Vzhledem k těmto objemům je zřejmý i ekologický efekt: on-line komunikace šetří papír a přírodu.
Žebříčky a přehledy:
Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde
Co on-line portál moje UNIQA nabízí?
přehled všech smluv klienta s finanční skupinou UNIQA na jednom místě, včetně těch již ukončených: pojištění, penze, investice;
všechny potřebné dokumenty ke smlouvám, jako například kopie smluv, roční výpisy, daňová potvrzení, zelená karta k povinnému ručení apod.;
přehled provedených transakcí na smlouvách;
provedení změn osobních údajů a kontaktních údajů (např. příjmení, adresa trvalá nebo korespondenční, e-mail, telefonní číslo atp.);
provedení změny frekvence placení smluv, změny způsobu úhrady smluv, změny oprávněné osoby;
možnost úhrady plateb na smlouvách: klient zaplatí
platební kartou
on-line přímo z moje UNIQA;
přehled pojistných událostí z pojistných smluv: možnost nahlášení neživotní škody a sledování procesu vyřízení pojistných událostí, kompletní dokumentace ke škodě, možnost komunikace s likvidátorem škody;
kontakty na osobního poradce klienta a na UNIQA;
bankovní identita: prostřednictvím bankovní identity je možné se přihlásit, není potřeba nastavovat heslo, potvrzovat svou identitu, neboť informace o ní nám předává banka, a pokud se podaří napárovat údaje od banky s údaji od UNIQA, je této osobě přidělena ověřená identita:
V oblasti pojištění jsou v moje UNIQA k dispozici retailové smlouvy životního i neživotního pojištění. V penzích lze měnit výši pravidelného příspěvku účastníka a rovněž převádět prostředky mezi fondy. V investicích může klient podávat žádost o odkup nebo výměnu podílových listů, rušit odkup, případně měnit investiční strategii.
UNIQA počítá s dalším rozvojem portálu v příštích měsících. V plánu je doplnit on-line řešení vinkulací nebo propojit moje UNIQA i pro produkty bankopojištění sjdnávané v partnerské
Raiffeisenbank
.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Dvacítka robotů v UNIQA má nově šéfa, také robota
Začal nový školní rok. Jaké pojištění by mohly děti potřebovat?
Změní se žebříček pojištění schopnosti splácet půjčku?
Kde spořit na penzi? Přehled nabídky bank, pojišťoven a dalších institucí
České silnice brázdí kolem 160 000 vozů bez povinného ručení. Co když dojde k dopravní nehodě?
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.