Raiffeisenbank přináší nové funkcionality v mobilním bankovnictví, mají zlepšit uživatelský komfort a rozšířit možnosti správy financí. Mezi novinkami uživatelé najdou cíle spořicího účtu, rozšířený servis půjček nebo vrácení omylem odeslané platby.
Dle průzkumu agentury NMS Market Research z března 2024 vyplývá, že pravidelné používání mobilního bankovnictví je v dnešní době už téměř samozřejmostí, je tomu tak pro 8 z 10 Čechů. Nejvíce ho pro správu financí a udržení přehledu o nich využívají lidé mezi 25 a 34 lety (91 %). S věkem četnost využití těchto aplikací klesá, ale i ve věkové kategorii 55 až 64 let jej pravidelně využívá 67 % Čechů.
Obliba používání mobilní aplikace také v čase roste. Téměř třetina bankovních klientů začala využívat bankovnictví v mobilu více než před rokem. I zde je nejvyšší nárůst u ještě mladších klientů, konkrétně u skupiny 18 až 24 let je nárůst využití o 43 %.
Mobilní aplikace Raiffeisenbank dle analýzy společnosti Scott & Rose provozovatele portálu Finparáda je aplikací, která za poslední roky nejvíce inovovala a rozšířila počty svých funkcionalit. Poslední novinkou v mobilní aplikaci je zavedení funkce „spořicí cíle“, která klientům umožní lépe organizovat jejich úspory. Snadno si vytvoří až deset cílů pro každý spořicí účet. Spolu se změnou zobrazení bonusové úrokové sazby a plnění podmínek pro její získání tak Raiffeisenbank pokračuje ve vylepšování nejpoužívanějších produktů banky.
Dále aplikace rozšiřuje možnosti správy půjček, včetně snadné změny data splátky a generování potvrzení o zůstatku a splátkového kalendáře. Novinkou je také jednoduchý proces pro vrácení omylem odeslané platby přímo z detailu platby.
Nově můžete spořit v mobilní aplikaci Raiffeisenbank
Autor: Raiffeisenbank
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
„Jsme nadšeni, že můžeme našim klientům představit nové funkce, které jsou přímým výsledkem jejich zpětné vazby a našeho závazku neustále inovovat,“ říká Vratislav Kříž, Head of Mobile Banking Raiffeisenbank. „Možnost rozdělit si zůstatek spořicího účtu a mít možnost šetřit si na konkrétní cíle je jeden z nejčastějších požadavků našich klientů. Proto mám radost, že jsme jim tuto funkci mohli přinést,“ doplňuje Filip Karbulka, UX/UI designer mobilní aplikace Raiffeisenbank.
Aplikace nyní nabízí i nové pojištění schopnosti splácet s přidanou hodnotou v podobě online konzultací s lékařem a asistenční služby. Zásadní proměnou prošel i úvodní průvodce aplikací, který nyní novým uživatelům představí hlavní funkce aplikace prostřednictvím interaktivních informačních bublin.
Založení spořicího účtu trvá chvilku, ale...
Založení spořicího účtu prostřednictvím internetového nebo mobilního bankovnictví trvá chvilku, ale pokud by se klient chtěl zodpovědně seznámit se všemi dokumenty, které jsou nabízené pro založení spoření, tak by to vyžadovalo delší čas viz:
Všeobecné obchodní podmínky - 12 stran
Technické podmínky - 15 stran
Produktové podmínky - 10 stran
Odkaz na ceníky
Informační přehled o systému pojištění pohledávek z vkladů - 1 strana
Vlastní návrh smlouvy - 4 strany
Ohodnoťte vaši mobilní aplikaci
Používáte mobilní bankovnictví pro správu vašich finančních produktů? Kliknutím na název vaší banky můžete ohodnotit její mobilní aplikaci a vyjádřit tak pomocí smajlíků vaši spokojenost či nespokojenost s úrovní vybrané mobilní aplikace.
Zdroj: Finparáda.cz