Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Obliba digitálních peněženek roste: PayU nově integrovalo Click to Pay
7.11.2024 | Tomáš Smetana, zpráva PayU | foto: PayU
Poskytovatel platebních služeb PayU nově umožňuje zákazníkům rychle a bezpečně platit za online nákupy prostřednictvím služby Click to Pay. E-shopy a prodejci, kteří spolupracují s PayU, mohou svým zákazníkům nabídnout ještě pohodlnější a rychlejší platby kartami Mastercard. Není třeba zdlouhavě vyplňovat citlivé údaje z karty ani je ukládat do aplikací nebo prohlížečů, což usnadňuje celý proces placení.
Zobraz diskusi (0)
Jako přední středoevropský poskytovatel online platebních řešení reaguje PayU ve spolupráci s Mastercard na preference rychlých platebních metod. Nejnovější průzkum Mastercard ukázal, že 65 % českých zákazníků, kteří nakupují online, platí primárně kartou, a čím dál častěji využívají platební peněženky jako je Click to Pay. Zatímco v roce 2020 podle Mastercard používalo digitální peněženky pravidelně pouze 13 % zákazníků, podle aktuálních údajů již 44 % transakcí zpracovaných platební bránou PayU bylo provedeno pomocí digitálních peněženek.
Bezpečnost digitálních peněženek je vyšší
Důvodů, proč zákazníci čím dál častěji preferují digitální peněženky, je hned několik. Lidé nakupují na různých zařízeních, nejčastěji na mobilních telefonech, a oceňují rychlost a pohodlnost, kterou nabízí možnost
platit
jedním kliknutím z mobilu, tabletu i počítače.
Digitální peněženky jsou navíc bezpečnější než opakované opisování údajů z karty nebo jejich ukládaní do aplikací a prohlížečů. Uživatel aktivuje Click to Pay jen jednou v centrálním prostředí Mastercard, a poté platby probíhají na principu tokenizace – číslo karty je nahrazeno náhodně vygenerovanou šifrou.
„Tokenizace je zárukou maximální bezpečnosti. Zákazník si jednoduše uloží platební kartu do svého platebního profilu a pak ji při nakupování v e-shopech může jen opakovaně využívat. Už není třeba neustále zadávat platební, dodací a fakturační údaje ani hesla, všechny informace jsou bezpečně uloženy pomocí pokročilé platební technologie Mastercard. Click to Pay je výhrou pro spotřebitele, obchodníky i vydavatele platebních karet,“
vysvětluje Jana Lvová, generální ředitelka společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.
Zdroj: PayU GPO
Bez oblíbené platební metody zákazník nákup nedokončí
Schopnost prodejců nabídnout konečným spotřebitelům
platební
metodu, kterou preferují, je klíčová. Podle dat PayU opustí zhruba polovina zákazníků nákupní košík v okamžiku, kdy mezi možnostmi platby nenajdou svou preferenci.
„Naším primárním cílem je, aby e-shopy a prodejci mohli nabízet stále žádanější možnosti platby a oslovovali tak co největší počet zákazníků,“
říká Martin Prunner, Country Manager PayU pro Česko a Slovensko.
„Doba, kdy se za objednávky platilo v hotovosti kurýrovi, je dávno pryč – dokládají to relevantní oborová šetření, naše vlastní data i nejnovější průzkum od Mastercard. Spotřebitelé chtějí platit nejen bezpečně, ale také rychle a pohodlně, a metoda Click to Pay splňuje tato kritéria,“
dodává.
PayU implementuje nové platební metody vždy s ohledem na místní specifika, přičemž v případě Česka je při nakupování online často klíčovým požadavkem právě zmiňovaná rychlost a pohodlnost.
Žebříček běžných účtů
Kalkulačka běžnýh účtů
Sjednání běžného účtu
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
U které banky zvládnete nabít kredit telefonu pomocí Smartbankingu?
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Odměny bank v listopadu
Poštovní účet od ČSOB: Jaké výhody přináší a jaké odměny čekají na seniory?
Jaký bonus nabízí mBank k podnikatelskému účtu?
Žebříčky a přehledy:
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde
Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.