Žebříčky Přehledy

mBank zveřejnila výsledky svého nového spoření


12.6.2014  |  Zdeněk Bubák

Nový spořicí produkt s názvem mSpoření si podle dnešní zprávy mBanky založilo 20 tisíc zákazníků české a slovenské části banky. mBank tak po prvním měsíci zaznamenala zvýšení počtu pravidelně spořících zákazníků v Čechách o 30 % a na Slovensku o 16 %.


V současné době v Čechách pravidelně spoří 12,2 % a na Slovensku 16,5 % aktivních zákazníků mBank. Jako spořící mechanismus si u mSpoření volí Češi i Slováci nejčastěji variantu procento z transakcí (téměř 70 %). Způsob zaokrouhlování na celé stokoruny zvolilo v obou zemích shodně téměř 18 % zákazníků. Zbývající zákazníci si vybrali jako způsob spoření odečet fixní částky. mSpoření si za první měsíc jeho existence založilo 65 % mužů a 35 % žen.

„Zároveň evidujeme zvýšení počtu plateb kartou a navýšení zůstatků na běžných účtech. To jen potvrzuje, že zákazníci si mSpoření oblíbili a začali své mKonto využívat naplno," uvádí Bronislav Dvořáček, vedoucí produktového oddělení mBank ČR a SR.

mSpoření rozšiřuje využití běžného účtu mKonto o spořicí mechanismus, který pomáhá zákazníkům šetřit po menších částkách. Průměrný zákazník mBank, který si jako způsob mSpoření zvolí variantu 10 % z každé platby a měsíčně prostřednictvím transakcí (2x výběr z bankomatu, 4x platba kartou, 1x nákup přes internet, 1x jednorázový platební příkaz) utratí zhruba 9 tisíc korun, si dokáže díky mSpoření za rok našetřit na spořicím účtu s úrokem 3 % p. a. přes 11 tisíc korun.

Mezi produkty mBank patří kromě osobních a spořicích účtů také kreditní karty, spotřebitelské půjčky a hypoteční úvěry. mBank v České republice působí jako organizační složka polské mBank S.A., která je členem skupiny Commerzbank.

mBank má 500 tisíc klientů



mBank vstoupila na český trh v roce 2007. V těchto dnech banka vydala zprávu, že má již 500 tisíc zákazníků a obsluhuje prý nyní tolik lidí, jako všechny nové banky, které mBank později následovaly, dohromady.

Banka pak v pátém roce působení v ČR (v roce 2012) vykázala poprvé zisk. Ten dokonce vloni ztrojnásobila.

„Letos zažívá mBank nový dynamický rozvoj. V únoru jsme zákazníkům představili revoluční podobu internetového bankovnictví a původní kytičku jsme vyměnili za svěží nové logo. V květnu jsme zákazníkům nabídli mSpoření, chytrý nástroj, který pomáhá spořit po drobných částkách. A v červnu jsme překročili hranici 500 000 zákazníků.  Inovujeme, rosteme v počtu obsluhovaných zákazníků i kvality služeb. V počtu zbytečných poplatků růst nehodláme,“ řekl Roman Truhlář, generální ředitel mBank.






Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.