Žebříčky Přehledy

Nová značka BLUE pro movitější klienty České spořitelny. Bude i pro Vás?


1.9.2014  |  Zdeněk Bubák

Česká spořitelna zavede od října osobní bankovnictví BLUE. Poskytovat jej bude na svých 138 pobočkách. BLUE podle banky cílí na klienty ze střední příjmové třídy, kteří od banky chtějí široký servis a rozsah služeb osobního bankovnictví.


Na značku upozornil nedávno časopis Forbes na svém Twitter účtu. Službu BLUE budou moci využívat všichni klienti České spořitelny, ale výhodná bude jen pro ty movitější.

S výší příjmu na účet nad 30 000 korun nebo se sumou aktiv klienta v bance nad půlmilionu korun získá klient slevu z ceníkové sazby za službu.

Pod značkou BLUE bude také fungovat nový Virtuální bankéř. Ten bude určen pro klienty, kteří nemohou nebo nechtějí chodit do poboček. Novou službou v rámci BLUE bude i Busy Banking, prostřednictvím níž bude možné sjednávat produkty bez návštěvy pobočky. Banka klientům BLUE nabídne i nový slevový program.

Do budoucna chce ČS portfolio podobných služeb dále obohacovat.

Značka Blue bude stát mezi finančním poradenstvím pro běžné klienty a privátním bankovnictvím pro bonitní klientelu, které funguje pod značkou Erste Premier a Erste Private Banking.

„Počítáme, že službu BLUE bude využívat přibližně 300 tisíc klientů. Předpokládáme, že v budoucnosti přitáhne ještě více klientů,“ uvedla Tereza Endrštová z tiskového oddělení České spořitelny pro server MediaGuru.cz.






Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.