Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Je to tak trochu jiná banka, svěřuje se novicka v týmu Zuno
7.11.2014 | Zdeněk Bubák
Členem týmu online banky Zuno je teprve dva měsíce, ale už jí je jasné, že nedělá v úplně obyčejné firmě. Tahle banka je prostě tak trochu jiná, jak v komunikaci, tak v přístupu ke klientům i jako zaměstnavatel, hodnotí nová produktová specialistka Lenka Aszalayová první dojmy z nové práce.
Zobraz diskusi (0)
Přinášíme Vám rozhovor produktovou specialistkou online banky Zuno Lenkou Aszalayovou.
Finparáda.cz: Většina tradičních bank už dnes nabízí balíčky s účty zdarma bez poplatků. Proč tedy jít do nové online banky?
Lenka Aszalayová, prod. specialistka Zuno
Pojďme se spolu trochu zamyslet. Na přelomu milénia se hovořilo o novém digitálním věku a svět se těšil na technologický pokrok. Ale jaká byla realita ve finančním světě? Internetové bankovnictví využíval zlomek klientů, aplikace byly v plenkách a všichni jsme platili poplatky jak mourovatí. S příchodem nových bank se ale začal vytvářet tlak i na ty staré tradiční, začalo být normální neplatit žádné poplatky a řešit banku přes web nebo mobil. Nebýt té konkurence, pokrok by byl pomalejší. Nové banky mají už dávno to, na co ty staré teprve pomalu přicházejí.
Finparáda.cz: A proč tedy jít do Zuno?
Protože se Zuno zvládnete banku sami, bez bankéřů, úředníků a poboček. Banka není jaderná fyzika. Je to o tom, co sami chcete dělat a jak chcete žít. Zákazník už nechce trávit čas v bance. Právě Zuno, které je na trhu necelé čtyři roky, je teď tím, kdo určuje trend a má nejpřívětivější služby, od nulových poplatků přes nejnižší úrokové sazby na půjčky a refinancování, až po
vybroušené aplikace do mobilu
jak pro iOS, Android, tak pro Windows Phone. Takže proč být v B týmu, když můžete nasednout do áčka.
Finparáda.cz: V Zuno pracujete zatím jen několik měsíců. V čem je tato firma jiná než ty předchozí?
V Zuno pracuji dva měsíce. Před tím jsem taky dělala v oblasti financí, ale v pojišťovnách. Pojišťovny a banky mají, co se týče nabídky a způsobu prodeje, velmi podobný přístup ke klientům. Na bankovním a pojišťovacím trhu je momentálně velký konkurenční boj o zákazníka. V čem je však Zuno jiné, nejen oproti předešlým zaměstnavatelům, ale i jiným bankám na trhu, je netradiční styl. Netradiční způsob komunikace s klientem, netradiční, čistě on-line nabídka produktů, netradiční přístup k samotnému byznysu. S tím vším souvisí i to, že Zuno není tradičním a klasickým zaměstnavatelem, což mohu s radostí říct již po dvou měsících působení v této bance.
Žebříčky a přehledy:
Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde
Finparáda.cz: Jaké máte v mobilu aplikace a které máte nejradši?
Nejsem klasickým aktivním uživatelem mobilních aplikací. Ve svém smartphonu mám stažených jen pár aplikací, které využívám ke komunikaci s přáteli a bankami. Telefon stále beru jako prostředek ke komunikaci, ne zábavu. Poslední aplikace, které jsem si stáhla, byly samozřejmě ty od
Zuno
. Těším se už na novou appku, kterou začínáme s kolegy právě připravovat.
Finparáda.cz: Jak se podle vás bankovnictví změní za 10 let? Čím je budeme ovládat a jak?
Samozřejmě bude úplně všechno digitální, mám na mysli i procesy ve starých bankách, pokud tedy budou ještě některé z nich vůbec existovat. A rozhodně nebude existovat tolik poboček. Zůstanou maximálně kiosky, ovšemže bez bankovních úředníků. Banku budeme mít jen v
mobilu, tabletu
nebo třeba v hodinkách.
Finparáda.cz: Jak se změnil přístup zákazníků k bankám v průběhu posledních let?
Strašně moc. Souvisí to s vývojem technologií a s dravou konkurencí. Obrovským tempem roste počet uživatelů bankovních aplikací. Jen v Zuno přes mobily protečou miliardy korun. Lidé už nechtějí tolik chodit na pobočky a stát fronty. A samozřejmě si strašně vybírají, kam si peníze uloží, nebo kde si půjčí. Musíte být opravdu dobří, abyste v tomhle uspěli a dokázali přebít konkurenci.
Finparáda.cz: Co byste vy sama doporučila lidem při výběru banky?
Zkusím odpovědět jako nezasvěcený člověk, jako klient, který hledá tu nejlepší nabídku na trhu a vybírá z množství nabídek. Pro mě nejdůležitější je přístup ke klientovi a komunikace s klientem. Balíky služeb jednotlivých společností se často neliší, proto nabídka „šitá na míru“ je to, co mě dokáže přesvědčit. Oceňuji ve světě financí profesionální a férový přístup ke klientovi, odrazuje mě množství odkazů, hvězdiček, skrytých poplatků. Proto si vybírám banku bez poplatků.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Velké srovnání termínovaných vkladů
Visa nebo Mastercard? Čechům na tom nesejde
V říjnu ceny povinného ručení vzrostly
Denní zprávy
Mobilní telefony a internet vyhánějí lidi z bankovních poboček
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.