Žebříčky Přehledy

Klientský portál ING Servisní portál přichází s novými funkcemi


15.12.2014  |  Veronika Dusová, zpráva ING Životní pojišťovna

ING Životní pojišťovna a ING Penzijní společnost představují nové funkce v rámci svého klientského portálu. U investičních produktů nově klienti vidí detailní informace o stavu fondů včetně historického vývoje ceny, u produktů životního pojištění přibyl seznam obmyšlených osob s možností jejich změny a přehled plateb.


Kromě výše uvedených změn je dále nově u všech smluv k dispozici také kontakt na poradce pro finanční plánování s možností sjednat si rovnou schůzku. K dalším inovacím patří možnost hlásit pojistné události. To klientům ušetří spoustu času, protože vše vyřídí on-line z domova.

Za poslední měsíc navštívilo ING Servisní portál na 14 000 klientů. Za poslední půl rok přitom ING zaznamenala 15 000 nových registrací.

Výhody servisního portálu



„Naším cílem je klientům zjednodušovat život. Chceme, aby se správou svého pojištění měli co nejméně starostí. Proto všechny informace zobrazujeme co nejjednodušší možnou formou a chceme, aby byly pochopitelné každému, kdo náš portál navštíví. A pokud by i tak měl klient další otázky, najde ve svém profilu i kontakt na svého zprostředkovatele a možnost sjednat si s ním schůzku, nebo číslo na klientskou linku, která vidí vše, co se na portále kdy odehrálo, a může tak poradit či pomoci ještě rychleji než doposud,“ vysvětluje Helena Lazosová, ředitelka marketingu a produktového vývoje ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti.

Hlášení pojistné události on-line



ING nově nabízí možnost hlásit pojistné události on-line. Portál klienta provede celým procesem hlášení. Poradí, které dokumenty musí být přiloženy a umožní tyto dokumenty rovnou nahrát.


Klient musí vyplnit jen nezbytné informace, které jsou nutné pro vyřízení vybraného typu pojistné události a následně je odeslat.

Touto novinkou odpadá nutnost zasílat dokumenty poštou nebo je posílat přes poradce.

Na dalších vylepšeních ING pracuje



„V letošním roce jsme zavedli spoustu novinek, ale neusínáme na vavřínech, stále na portálu pracujeme a vylepšujeme jej. Největší ohlas má dosud možnost on-line náhledu plateb, zejména od zaměstnavatele a přehled pohybů na smlouvě,“ doplňuje Helena Lazosová.






Související články:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.